Gå til innhold

Halsbrann, hva bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sovet i natt pga halsbrann, det gjør til og med vondt. Hva har dere brukt? Noe som tåles av kvalmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Gaviscon på apoteket, Det hjelper litt iallefall..

Skrevet

Prøver ut Gaviscon! Men hvor ofte skal jeg ta det? Noen andre tips? Mat og slikt?

Skrevet

Har født tre barn, og dette funket mot halsbrann i større eller mindre grad for min del:

Mandler

Melk

Loff

Banan

Love hearts

Kaffegrut (!)

Vaniljesaus

Vaniljeis

Skrevet

Hadde ekstrem halsbrann med førstemann og har det samme nå :( melk og lignende hjelper ikke på meg, så det på andre remedier til... Gaviscon takler jeg ikke pga "skummer" i munnen, men har kjøpt Rennie tyggetabletter på apoteket i sverige. Er trygge for gravide og fungerer helt fantastisk for meg i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...