4skatter Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Har ikke sovet i natt pga halsbrann, det gjør til og med vondt. Hva har dere brukt? Noe som tåles av kvalmen...
4barns mor Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Kjøp Gaviscon på apoteket, Det hjelper litt iallefall..
4skatter Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2011 Prøver ut Gaviscon! Men hvor ofte skal jeg ta det? Noen andre tips? Mat og slikt?
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Har født tre barn, og dette funket mot halsbrann i større eller mindre grad for min del: Mandler Melk Loff Banan Love hearts Kaffegrut (!) Vaniljesaus Vaniljeis
Ms.Nurse Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Hadde ekstrem halsbrann med førstemann og har det samme nå melk og lignende hjelper ikke på meg, så det på andre remedier til... Gaviscon takler jeg ikke pga "skummer" i munnen, men har kjøpt Rennie tyggetabletter på apoteket i sverige. Er trygge for gravide og fungerer helt fantastisk for meg i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå