Gå til innhold

Venter på ny saksbehandler hos BV


Anbefalte innlegg

Skrevet

den gamle saksbehandleren har brutt regler flere ganger, overkjørt meg totalt samt ikke vært nøytral i saken.

FIkk beskjed jeg skulle få en ny.

 

I mellomtiden får min kjæreste en mail fra den gamle saksbehandleren at hun ønsker en samtale med oss.

Kan hun gjøre det?

hvorfor kontakter hun ikke da meg, men min kjæreste?? Det er jo ikke hans barn da..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vel gitt henne hans e-postadresse, og så tar hun kontakt på den. Be han sende svar om at hun får henvende seg til deg, og vise til din e-postadresse. Du kan skrive til henne at du ikke ønsker en samtale, men om det skulle være noe hun vil, kan hun sende en e-post. Da har du skriftlig alt hun vil snakke om, om det skulle bli noe mer ut av det.

Skrevet

Jeg ville da ringt sjefen hennes og fortalt ham/henne om mailen og at dere venter på ny saksbehandler.

Skrevet

Tja.. kan være hun har så mange saker, at hun bare betrakter dere som "de derre", og knapt er klar over hvem som er hvem av dere.

 

Hun kan egentlig ikke ta personlig kontakt med ham, men dette blir mer eller mindre en bagatell å ta videre til "Yrkesetisk råd" eller lignende.

 

Det kan være Bv løy da de sa dere skulle få en ny saksbehandler, en annen mulighet er at den gamle saksbehandleren ikke har fått dette med seg...

Du kan forsøke å si at du har fått beskjed om en ny saksbehandler.

 

 

Skrevet

Okey.

Får ringe og høre med fagkoordinator da.

 

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...