Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hva er egentlig det? Regner jo med at det er brød..., men hvordan og hvordan gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Det er tørket loff som er knust. Men jeg lager noe som er mye bedre: knuser nøtter (mandler, hasselnøtter ol) og blander med smør og sukker og litt mel og strør over paien. Namnam. Dropp sukkeret om det ikke er en søt pai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå