Gå til innhold

Jaja, nå nærmer det seg veldig for oss som er igjen :)


2 Mini oss

Anbefalte innlegg

Vet at mange i oktoberklubben allerede har fått sine skatter, så kommer resten av oss like etter :) tenk, vi er snart i midten av oktober alt, og jeg må ærlig si at tiden går himla fort, selv om fødsel kan føles milevis unna! Her har jeg kun 3dager igjen til termin, og trodde aldri i verden jeg kom til å gravid så lenge, da førstemann kom 10 dager før. Men virker ikke som at lillebror har dårlig tid slik som storesøster hadde. Eller så vil han kanskje ha bursdag på samme dag som henne ;) nemlig termindatoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fire dager til termin, og de to første kom to og tre uker før termin! Hadde ikke trodd at jeg skulle gå så lenge... Alle sier at nummer tre er en luring, og det ser ut som de har rett : ) Skal til kontroll på føde.pol i dag, pga komplikasjoner og bekymring for både meg og lillebror. Hatt mye murringer og småtak siste uka, og er spent på om de vil sette meg i gang eller vente! Vil så gjerne klare meg selv!

Lykke til med innspurten! Snart er det en til i familien!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vilt så fort tiden går...4 dager igjen her og jeg tror det er like før heletiden,hehe..har tydet tegn & googlet alt man kan google i over 2 uker nå..men nå skal jeg slappe litt mer av, han kommer når han kommer. Skal på kontroll til jordmor i morgen, noe som skal bli spennende., Hadde nesten 1 cm åpning for 2 uker siden...kanskje det har blitt litt mer nå :D Håper på det ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er det dagen med stor T for meg: termin. Men ingen baby. Har hele tiden forsøkt å forberede meg på å gå over siden jeg gjorde det med førstemann, men man blir jo lei når man har kommet så langt. Jeg håper bare det starter snart! Vil gjerne slippe 8-10 dager til! Her i Fredrikstad sies det at man blir satt i gang 9-10 dager etter termin dersom fødselen ikke starter av seg selv. Håper det starter av seg selv I NATT! hihi. Har hatt masse murringer, kynner, løs mage etc etc, men virker jo som om man kan gå med dette lenge! Spennende tider er det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her enda 7 dager over. Så da er skatten her når som helst :D

Håper ikke for mange sniker i køen, for nå syns jeg det er min tur :-P hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår deg godt " min engel-overtid". Blir helt grønn av misunnelse når folk skriver at de har født, spesielt hvis det er før termin. Her sittter jeg enda 5 dager over termin og venter og venter. Men alt jeg kjenner i magen er spark fra den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt enig. Jeg og kjenner kun spark fra minien. Ikke noe antydning til fødsel her. Så vi blir vel å se her på bim noen dager til ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...