Gå til innhold

Noen her som har vært i parkene i Orlando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit om ikke så lenge, og vi funderer litt på hvilke av parkene vi skal til? 2 voksne og ett barn på 6 år.. Det er jo så mange parker, og vi vil ikke bruke så veldig mange dager i parkene heller. Tror nok det blir Universal Studios ihvertfall (gøy for alle tre ;)). Men noen som har noen parker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Universal studios er fantastisk :-D

Jeg har såå lyst å reise tilbake. Der finner du både Simpson, Jurassic park, E.T, Svampebob, og Shrek :-)

Meg og min venninne var vel 25 da vi var der over, men følte oss nok som noen 6-åringer da vi løp rundt for å være sikker på at vi nådde alle attraksjonene :-)

Jeg synes HELT KLART at deret er verdt et visitt! Men ha god tid, så dere når å få med dere alt.

Skrevet

Epcot var min overlegne favoritt både for liten og stor, og man kan ikke dra dit med barn uten en tur innom Magic Kingdom.

Men den beste parken i området var Busk Garden i Tampa, den hadde ALT, fine ommråder, store berg og dal baner og dyrepark flettet inn i hverandre.

Universal Studios kom etter alle disse.

Og aller sist kom Kennedy Space Senter, den er nok bar for spesielt interesserte, men jeg kjedet meg kakk ihjel innimellom.

Og Sea World da, kjempekoselig for de som liker dyr, veldig morsomme show.

Mmmmm, lengter tilbake.

Skrevet

Hvor høy er 6 åringen?

Mange attraksjoner har høydebegrensning. 120 el 140 cm.

Litt trist om dere velger et sted som har mange slike.

Magic Kingdom og Animal Kingdom syntes vel vi passet best. Men søke parkene har jo litt for småbarn;) Universal var fantastisk for oss voksne, så sørg for en dag i Treasure Island for barnet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...