Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jenta mi fikk antibiotika på tirsdag for en uke siden. Da var det ene øret veldig rødt og det andre så fint ut. Det rare var at det var det "fine" øret hun klaget mest over da. Nå har hun begynt å klage på dette øret igjen og vi er hjemme fra barnehage i dag. Gråt veldig i dag tidlig. Hun fikk antibiotika ut i fra vekt opp til 15 kg og veier 15.6. Det skal vel ikke ha noe å si når det er så liten vektforskjell. Vi klarte å glemme en dose på fredag, kan det ha gjort at det har blusset opp igjen eller ville det skjedd uansett? Veldig dårlig samvittighet her nå
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Har en oppskrift som funker mot det. Brukte den på minstemann. Hadde ikke vondt etter 1 dag på den. 1dl 35% eddik 3dl vann (romtempratur) Kok opp vannet. Avskjøl. Bland i eddik Fyll opp ballong til øreskyll. Skyll 2 x dag i 5 dager. Morgen og kveld
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ville ha ringt legen. Det kan være at kuren ikke passer til henne, at hun trenger annen antibiotika. Normalt skal det ikke ha noe å si å glemme en gang. Gjort det flere ganger selv med mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ringet legen i dag tidlig så vi har fått time senere i dag. Takk for tips om øreballong. Er det vanskelig å bruke? HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Nei. Det er en de har på apoteket til øreskyll. Fyller den opp. Og sprøyter væsken inn i øret. Hadde et håndkle på fanget mitt, la hodet ned og skyllte begge ørene. Lukter veldig eddik, men det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Hadde ørelegen min lest dette hadde han ikke blitt blid. De har sluttet helt å skylle. Det kan fort gi sopp i øret. Kom dere heller til ørelegen en gang til.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Denne oppskrifen er det en ØNH spesialist som ga den til en pasient som hadde det kronisk i 11år. Som endelig har blitt kvitt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå