Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Vår er snart 12 år og føler den er nedsunket og snart ubrukelig, men ifølge min mor så burde madrassene fra Jensen vare i minst 20 år! Stemmer virkelig dette? Er ikke av den rimeligste sorten, men heller ikke den dyreste!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Det sies liksom at de skal vare så lenge.. Vår er snart 5. Syns det allerede er tydelig spor etter hvor vi pleier å ligge i senga, men håper den har tenkt til å være ok en laaaang stund til! Har du vært flink til å vende madrassen et par ganger årlig? For det skal man visst.. Der har nok vi syndet i hvert fall :-p
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Vår er 4 år gammel. Svane (Classic?) kontinentalseng. Selve madrassene er gode enda, men er nok ikke så lenge til vi bør bytte ut overmadrassen, den er noe sammensunket.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Joda vender på de sikkert 3-4 ganger i året, og har byttet overmadrass 1 gang, men siden den koster en aldri så liten formue så tenker jeg at nå blir det ny seng og ikke ny overmadrass. Håper de har et godt tilbud før eller etter jul!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Vår er 3 mnd kanskje Ingen madrasser har vel 20 års garanti. Tror det er 7 år eller noe sånt jeg som anbefales.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 har en 2 år gammel rammemadrass fra JYSK, den er fortsatt god, emn skal bytte ut overmadrassen i år. Skal ha en tykkere en
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Trodde det car maks 15 år jeg? Har hørt 10-15 år, så bør den byttes. Vår er en Svane classic på 7 år, fremdeles like fin!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Ja da ser det ut som være kjære madrasser snart kan pensjonere seg, så er det vel bare og finne den perfekte sengen og kaste ut det gamle! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå