Gå til innhold

Uff da var kvalmen begynt å bli verre gitt....


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Urk.... Ikke noe kjekt å være kvalm, og så skal det jo pågå så lenge.... Uff er en pyyyse når det kommer til kvalme og oppkast.. Ja ja får ta en dag av gangen, og tenke på premien som kommer der framme:-)

I dag skal jeg til legen for første gang i graviditeten. Er 6+1 uker i dag.

Hvordan går det med dere andre som er kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke bedring kvalm, ville bare si god bedring til deg:) Håper det gir seg litt hvertfall...Lykke til hos lege, blir nok spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff føler med deg....kan tenke meg at det ikke er noe særlig ja.

 

Jeg har heldigvis vært uten storkvalme til nå (7 uker), men har hatt noen tilfeller når jeg legger meg/midt på natten.

 

Åhh så kjekt! God tur til legen da og oppdater hvordan det går etter timen :)

Jeg skal på første kontroll i uke 10, (3 uker til =/, altfor lenge til syns jeg =D )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra hos legen:-) Tok blodprøve og ble sykemeldt ut denne uken pga at jeg har en fæl hals i tillegg til kvalmen. Hoster og hoster om nettene og har så og si ingen stemme.. Han sa jeg kan ringe i slutten av uken for å se om jeg trengte noe sykemelding i forhold til kvalmen neste uke, enten 50% eller eventulet 100% dersom kvalmen tar seg enda mer opp..

Takk for god-bedrings-ønskene:-) Og riktig god bedring til dere andre som sliter med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir også kvalmen verre og verre. Varer store deler av dagen. Forsvinner den på ettermiddagen, så kommer den tilbake på kvelden. Men har heldigvis ikke kastet opp enda! Er en del svimmel også når jeg får disse kvalmebølgene. Skal til ultralyd på onsdag(6+0) og er veldig spent på om det er 2 der, for HCG-en tyder på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæsj... ikke akkurat bedre. Var også hos legen i dag. Første møte med ny fastlege (ikke hatt behov for lege etter vi flyttet hit for 2 år siden). Ble tatt godt i mot ;) (puster lettet ut). Sykemeldt i to uker og ny kontroll da for å se hvordan det går. Tok også en hel haug med blodprøver, og sendte henvisning til tidlig-ul ;) Masse lykkeønsker videre til alle dere andre kvalme! Nå skal jeg i gang med legging av "storebror" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...