Gå til innhold

Tror dere det går greit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå gravid 10+6. Jeg var på første legekontroll for 4 uker side , men skulle komme tilbake ca 15. oktober for å ta blodprøver. Jeg har ingen timeavtale, skulle bare trekke kølapp til laboratoriet. Tror dere det går bra at jeg reiser dit og tar dem i dag? Vi reiser på høstferie i morgen tidlig og blir iallefall borte en uke, muligens litt lenger. Og da blir det fort 20. oktober før vi kommer hjem. Jeg skal på neste kobtroll 1. november og de vil vel gjerne ha prøveresultatene klare til da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja klart det er greit. Du har jo igrunn ikke noe valg, så ikke så mye å tenke over det der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...