Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er nå gravid 10+6. Jeg var på første legekontroll for 4 uker side , men skulle komme tilbake ca 15. oktober for å ta blodprøver. Jeg har ingen timeavtale, skulle bare trekke kølapp til laboratoriet. Tror dere det går bra at jeg reiser dit og tar dem i dag? Vi reiser på høstferie i morgen tidlig og blir iallefall borte en uke, muligens litt lenger. Og da blir det fort 20. oktober før vi kommer hjem. Jeg skal på neste kobtroll 1. november og de vil vel gjerne ha prøveresultatene klare til da.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Ja klart det er greit. Du har jo igrunn ikke noe valg, så ikke så mye å tenke over det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå