Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Emmaljunga Cerox http://bloggfiler.no/melliott.blogg.no/images/273497-7-1268494696541.jpg
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 http://christinalystad.files.wordpress.com/2010/06/vogn.jpg?w=401&h=255 Så sporty a gitt...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 http://anettemarie.blogg.no/images/104453-5-1241640277164-n400.jpg Grøss
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Huff, Troll vogna:( http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30976381
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg syns Emmaljunga vognene er fæle.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Denne er så sær at jeg blir stående å måpe hvis jeg ser dne i gata. Trodde det først var en slik "konseptvgon" slik som bunadSIMO, men neida, dette går faktisk folk rundt med unga i?! Bugaboo Bee er GRUSOM! http://www.lullabys.co.uk/bugaboo_bee.htm Forøvrig så er denne Bugaboo vognen helt forferdelig også: http://www.lullabys.co.uk/bugaboo_gecko.htm Stokke sin EXPLORY går under kategorien "må bli vant med": http://www.ohdeedoh.com/ohdeedoh/transportation/stokke-xplory-stroller-024661 Mens denne typen vogn er noe for meg: http://www.basson.dk/barnevogne.php Klassisk og med stort liggemål, hjul som kommer seg lett gjennom snøføre og minst mulig "dikkedarier"
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Skriver under alt som 07.17 kommer med.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Denne: http://www.shopping.com/Kittywalk-KittyWalk-5th-Avenue-SUV-Pet-Stroller-Pink/info
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Fikk sjokk den gangen jeg så en dame med en slik: http://www.strollermama.com/valco-doll-princess.htm
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Brio Go Quinny 3 XL Easywalker Og syns vel ikke så altfor mye om Mountain Buggy heller.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 Men den vognen du linker til er jo en dukkevogn, så du en dverg som trillet en minibaby, eller?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 http://www.google.no/imgres?q=orbit+baby&num=10&um=1&hl=no&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=SZgystZURRDpbM:&imgrefurl=http://www.kids-n-cribs.com/orbit-baby-g2-stroller-travel-system-and-orbit-baby-g2-stroller&docid=PkQ0dOtkH3P_JM&w=600&h=590&ei=GM6STvr4Nsjb4QT22ZWRAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=184&vpy=139&dur=1049&hovh=223&hovw=226&tx=139&ty=105&sqi=2&page=1&tbnh=143&tbnw=153&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0 DEN er stygg, den!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 En vogn jeg ofte har sett ute på gata.. Stokke sin utenomjordiske vogn, rett og slett.. Vet ikke navnet på den, men den er virkelig stygg...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Den styggeste må være Stokke sin - jeg flirer høyt hver gang jeg ser noen med den.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 Bugaboo og Stokke sine synes jeg er stygge. Bugaboo har en del praktiske finesser, men jeg har passet et barn som har denne og synes vogna er så stiv å trille. Fjærer jo ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 Mange stygge vogner her ja. MEN Emmalunga vogner stygge? de som syns det, hvilken vogner syns DERE er fine da??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg synes at de aller fleste Emmaljunga vognene er stygge. De er store og klumpete, og har utrolig mange stygge design og detaljer. Som blandt annet snøringen bakpå kalesjen, skjønner ikke hva den gjør der, stygt er det iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 Ja kanskje jeg så en dverg tenk!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har en ensfarget Emmaljungavogn, svart, og ingen snøring på kalsojen. Den er "ren" og fin. Er min også stygg da eller`?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #21 Skrevet 10. oktober 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHA en hundevogn. Tragisk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #22 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har også en ensfarget svart Emmaljunga edge uten snøring. Min er fra 2009. Tror de med snøring er eldre enn det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #23 Skrevet 10. oktober 2011 Ja, for den er bollete og klumpete.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #24 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg synes også Emmaljunga vognene er stygge. Klumpete og posete. Synes Simo sine vogner er fine jeg. Liker ikke masse stoff som henger fra kalesjen osv.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #25 Skrevet 10. oktober 2011 HAHA, den Orbit Baby Stroller, den ser jo vitterlig ut som en litt fiffig rullator. huffhuff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå