Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 av og til??å noen som vet hva det kommer av?
Dragonfly81 Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Min nr 2. hadde det. Lurte veldig på hva det var, da hun var født var hun veldig syk(IKKE dirre/vibrasjonsrelatert!!!), og da hun begynte å komme seg etter hjerteoperasjonen som aldeles nyfødt dirret foten hennes i det hun strakk på seg. Så utrolig koselig å kjenne igjen den der bevegelsen jeg hadde fundert så mye på <3
Blinkimom Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Kjenner det her også, ja. Aner ikke hva det kommer av, men vi fleiper om at hun tar tak i navlestrengen og rister for å hilse
Le83 Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Ja! Jeg har lurt på om det er når hun ligger med ryggen mot magen minn og sparker innover. For jeg har flere ganger kjent at etter vibreringen, så snur hun seg og sparker tydelig mot magen :-) Jeg er i uke 23 forresten.
Miss Hemingway Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 spurte en gynekolog på haukeland om denne vibreringen og hun sa at det er en sitring som kommer i det de våkner, og man ofte kan se det med nyfødte også
Blinkimom Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Aaah, så det er det det er Greit å ha ei forklaring. Skikkelig merkelig følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå