Gå til innhold

Har dere sex under mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ville ha sex i kveld, mesn jeg hàdde fått mensen så det ble nei. Han mener at det ikke er noen grunn til nei. Hva synes dere? Jeg synes jo at så lenge jeg ikke ønsker sex, kan dét ikke bli noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, føler meg uren, og da frister det lite.

Skrevet

Mange jenter har mer lyst under mensen... men er vel opp til hver enkelt å avgjøre. Finnes ingen fasitsvar :)

Skrevet

Hehe Hi, da er vi 2..Jeg har også fått mensen i dag :-/

Vi har prøvd det, eller, på siste dagen det er mens...Å da er det jo ikke så mye, men svært lite. I dusjen også, men dette er jo da en del år siden...Dete r i grunnen ganske ekket å kjøre "brannbil"

Skrevet

Har gjort det flere ganger, men jo, det blir jo litt grisete. Det er jo en helt naturlig ting, ikke noe galt i det om du skulle endre mening. I tillegg har jeg aldri mer lyst enn når jeg har mensen, ganske trist egentlig:( Om du syntes det blir ubehagelig så må han jo bare respektere det. Du har helt rett i at ett nei er ett nei. Har forresten aldri gjort det så tidlig i uka, men ventet ett par dager, for da er det litt mindre blod...

Skrevet

Føler du deg ukomfortabel med det, skal du selvfølgelig ikke ha sex. Men er det ikke andre ting du kan gjøre da, hvis han vil? Runk ham eller gi ham en blowjob, så blir han vel fornøyd?

Skrevet

Ja... Vi klarer ikke å la være :-/ Men ikke de første par dager -Det blir litt for grisete...

Skrevet

Jeg har mye mer lyst under mensen. Kanskje det er underbevisstheta som sier det er tryggere for ikke å bli gravid.???

(selv om det ikke er store faren uansett, siden vi har sterilisert mannen ;)

Legger bare ett håndkle under, så kjører vi igang ;)

Skrevet

Æsj, ser for meg "skvulp skvulp, blodsøl"Men helt på slutten av mens går det vel til nød..men er ekstremt turnoff med blod på kølla ville jeg tro da...jeg ville ikke likt det ihvertfall!

Skrevet

Nei, jeg synes ikke om det. Blir blodgris og ekkelt, heldigvis er ikke mannen særlig fristet han heller når jeg blør så det har aldri vært noe tema her..

Skrevet

Før, da jeg hadde normale mensblødninger var det totalt uaktuelt. Sengen hadde sett ut som om det var var blitt foregått masseslakt der dersom vi hadde prøvd. Blødde igjennom en stor tampong + maxibind på 1-2 timer, så blødde MYE. I tillegg hadde jeg store smerter.

Nå har jeg hormonspiral og blør minimalt, et lite truseinnlegg første to dagene holder rikelig. Jeg er fortsatt litt øm nedentil de første dagene, og vil ikke ha sex da, men på dag 3 og 4 går det helt greit selv om jeg fortsatt "blør" litt da. Det er så utrolig lite uansett og som oftest ikke noe akkurat når vi har sex av en eller annen grunn.

Skrevet

Nei.

Vi syns begge det er litt usexy med blod på kølla ;)

Dessuten syns jeg rett og slett det gjør veldig vondt. Er så sårt og overfølsomt under mensen at det er som om penisen hans er en kniv eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...