En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Har noen ekstreme smerter under ribbein på høyre side foran, som strammer seg som et belte rundt til et punkt under ribbeina på ryggen. Det følger hele ribbeinet rundt liksom. Dette strammer mer og mer, og til slutt føler jeg at jeg får ikke trukket pusten. Må bøye og tøye for at det skal bli litt bedre, men så begynner det å stramme seg igjen. Kjenner også at ihvertfall ett ribbein er ganske utstående (faktisk synlig utstående), driver og dytter på det når smertene er som verst, men hjelper lite. Klarer ikke å sitte stille (sitte er verst), blir kortpusta, og får nesten panikk av å ikke få trukket pusten. I tillegg har jeg en del kraftige kynnere, hvor jeg blir kokvarm (spesielt i topplokket), stikninger helt nede i underlivet, og av og til smerter i underlivet i tillegg. Leser om gallestein, men kan dette være noe slikt? Eller er det mer muskulært forbundet?
tullemor_til_snart_4 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 hmm... kan det være tulla som ligger å dytter/sparker?? Hadde det sånn m eldste snuppa mi.... minus kokvarm i topplokket....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå