Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 http://www.lilleprinsen.no/product/573493/Lodger_Shelter-Fleece-ARTISAN-FOLKLORE-CRIMSON-NYHET.html Noen som har kjøpt denne? Hvordan er den, funken den og bære i, og er den varm nok til en vinterbaby? Tenker den er åraktisk da jeg ikke har babysete med base, så slipper jeg og løsne setet hver gang jeg skal ha med babyen, kan ba løfte rett og og bære med meg. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 GENIALT!!! Sånn skal jeg ha til neste barn! Eneste jeg er betenkt over.. Vil det være så mye "fyll" under selen i setet at man ikke får strammet det skikkelig? Det er jo anbefalt å ikke ha mer enn strømpebukse og body/tynn genser/t-skjorte i bilstolen slik at selene er skikkelig strammet og ikke gir etter for mye ved kræsj...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 i bilen skal det jo helst være varmt da Og man kan kle av barnet i bilen før man fester det Er igjen det som er anbefalt. Samme med oss voksne, beltet skal være under buken, strammet og ikke med masse "fyll" under for å virke optimalt ved ulykker
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Men dette er vel ikke særlig praktisk mulig? Jeg varmer i alle fall ikke opp bilen, bærer ungen ut i bilstolpose, inn i bilen, tar av posen, på med sele, stramme selen, kjøre avgårde, komme frem, av med sele,på med posen, på med sele, så ut......? Næh!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Ja denne var til 23.40 da, ikke HI. Posen så genial ut den:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Ser smart ut den, dytter gjerne videre om det er noen som har prøvd den?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 ja, det er stress å kle av og på, men jeg gjorde det når barnet var lite og fortsatt brukte babystolen, nå som han er 3 år er det verre å få til avkledning og påkledning i like raskt tempo Når han var baby hadde han som regel ullstrømpis og body med en tykk strikket heldress over på vinteren, så det var bare å prelle av heldressen (evnt vinddressen over hvis det blåste), så det gikk fort Og vi er så bortskjemte at vi har kupevarmer på motorvarmeren, så bilen er alltid stuevarm Og igjen, selen så super ut! er bare skeptisk til om det er optimalt med så mye fyll under selen, men kanskje den er så tynn at det går bra Er ikke lett å se på et bilde
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Sånne bæreslynger anbefales ikke. Vær obs på at barna kan få pusteproblem av å bli bært på den måten.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har ikke testet den,men har en bæresele som brukes på samme måte. Skikkelig ræva saker, klarte aldri å legge barnet komfortabelt der. Bilstolpose derimot er genialt, men denne er litt for tynn til å gjøre nytten fult ut. Jeg har dunpose fra Oddenwalder (599,-) og der trenger du bare ha body og stilongs under. Setter han i stolen inne, bærer den ut i bilen og åpner glidelåsen når bilen er varm. Genialt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ville styrt unna. Myke slynger hvor barnet blir liggende med haka på brystet kan være farlig i verste fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå