Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 jeg har samboer og ingen planer om å være utro. jeg er kjempe fornøyd med utseende mitt og får en del oppmerksomhet fra annet kjønn, ja nå høres jeg ut som den skrypeisen:) jeg snakker, smiler, ler og kan sikkert virke flørtete for noen... jeg synes i tillegg at seksualitet er noe man ikke burde være flau over, jeg kan foreksempel godt fortelle(om noen spør da) hvor mange ganger jeg har sex i uka, om jeg bruker leketøy o.l.... kjøpe kondomer,leketøy kunne jeg gjort hvor som helst av hvem som helst.... har ikke hatt sex med mange(6 stykker og er 24 år, hatt samboer i 5 år da..)... føler meg litt FOR seksuell til tider... gynekolog er heller ikke noe stress, jeg legger meg ned som om det er null sak! er det bare meg?:S har bestadig fått kommentarer på hvor sensuell/seksuell jeg er..........jeg bare er sånn....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke bare deg, har såvidt vært borti sånne som deg. Slitsomt og pinlig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Ok... Har det litt som deg i at jeg synes jeg er pen, jeg flørter lett og får endel oppmerksomhet, men jeg synes det er veldig usexy når folk tvinger på andre seksualiteten sin. Er ikke flau selv, og svarer enkelt når noen spør, men mener det er viktig at ikke andre blir ukomfortable.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Sånne som deg er slitsom å ha rundt mennene våre. Dere eier ikke hemninger og har ikke respekt for andre mennesker. Å du trenger ikke å komme med at du ikke legger ann på andre sine menn for d tror jeg ingenting på! Vært borti mange sånne som deg.. å er ikke det at du nødvendigvis ville gjort noe med "mannen til venninnen din" f. eks. men du bare MÅ ha den anerkjennelsen og bekreftelsen på at alle menn vil ha deg. Kvalemendes..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 for å få det klart: jeg gjør ingen ukomfertabel, spør aldri folk om slike ting eller hinter til slike ting...men jeg synes alt er ok, og om folk spør selv får de svar. tvinger ingen på seksualiteten min...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 jeg synes ikke gyn er noe stress, legger meg tvers ned uten å blunke (herrefred, det er da en lege!) Jeg trives best med det motsatte kjønn og synes ikke sex er noe man skal rødme over. men, jeg snakker ikke om sexlivet mitt (det har ingen andre noe med, og hvorfor inni alle dager skal andre synes det er interresant?) Jeg flørter ikke selvom jeg har mulighet, for det kan misforstås og føre til kompliserte samtaler i ettertid, pluss at jeg kan tråkke andre på tærne. Jeg er en meget uproblematisk person å være rundt, smiler og ler, men vet godt at man ikke skal mase etter oppmerksomhet, for det er SABLA IRRITERENDE for andre!!! Det jeg får utav kvinner som deg HI, er at de er usikre på seg selv og innynder seg hos det andre kjønn ved å legge ut "grove detaljer" om seg selv og flørter hensynsløst. Meget ulekkert å betvitne...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 kvalmendes skulle det selvfølgelig stå
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 okei, ser at jeg høres ut som en som "legger seg etter deres menn", men DET gjør jeg ikke. jeg smiler og ler og er veldig utadvendt, men står ikke å blunker med øyevippene, lager trutmunn og slike ting...jeg er kanskje bare litt mere utadvendt enn de fleste da.... trenger ikke bekreftelse på noe, det får jeg uansett fra mannen min hver dag:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 sjalue dib damer? jeg er også slik:) altfor utandvendt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 hehe ja mulig dem er sjalu:) de må jo ha lav selvtillit selv som tror at vi skal stjele mennene deres;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 nei, det er da hyggelig med blide utadvendte folk som ikke oppfører seg anstrengt og forknytt? syns nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Enten har du ordlagt deg litt snodigt, eller så mangler du sosiale antenner.... At du er flørtete og blid er flott, men å så til de grader utlevere seg selv og partneren sin seksuelt blir litt feil for meg. For jeg forstår det sånn at det ikke trenger å være kunn blant de aller nærmeste vennene dine dette skjer? Jeg er veldig åpen seksuelt, men å fortelle om det gjør jeg kunn på generelt grunnlag, i og med at det er vårt og ikke mitt sexliv det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 tusen takk, det var snilt sagt:) jeg er veldig utadvendt, og har hørt av sjefen min at jeg er godt likt blant kundene...uff ble mye skryt her nå
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 Hihi, da jeg leste denne tråden så jeg for meg Narcissus som omtrent kysser sitt eget speilbilde altså
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 Synes sånne jenter som HI er overfladiske og narsissister. Samtidig som de har dårlig selvtillit og MÅ ha bekreftelse fra andres menn på at de er hottere eller mer trivelig enn damene deres. Det disse jentene ikke skjønner, er at mannen som ga dem den bekreftelsen, går hjem til trygge rammer og kona/samboeren, mens de går hjem alene.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er også utadvendt, blid, pratsom og åpen om mye. Hender også jeg er småflørtete, men jeg levner ALDRI noen tvil om at jeg er opptatt, og at det kun er flørt og ikke noe mer. Jeg legger meg heller aldri etter andres menn, og om jeg oppfatter at noen menn er mer interessert enn hva godt er, holder jeg meg godt tilbake. Kan godt snakke om sex generelt, men aldri om mitt private sexliv, det har ingen noe med, og jeg vil ikke utlevere min partner på den måten. Jeg tenker at om du MÅ flørte med alle og gjøre alt du kan for å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, sliter du kanskje med selvtilliten? Du utleverer deg selv veldig mye, gjør du det fordi du føler du MÅ trekke andres oppmerksomhet mot deg selv så du kan få bekreftelse på at du er bra nok? Det er jo heller ikke all oppmerksomhet som er god oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 HI og 14:48 - hvorfor må dere flørte med andre når dere er opptatt? Er det for å være jævlig mot både deres samboer og samboer/kone til mannen dere flørter med? Ikke alle damer som synes det er greit å observere at annen dame flørter med deres mann. Men det driter dere kanskje i?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Du høres litt slitsom ut, helt ærlig. Ååh jeg kjenner enkelte jenter ( men de er ikke som deg da) som sitter ute på utesteder, lar menn ta på puppene deres, men så har de ikke sex med de..Flørter og leker. Luremuskjerringer! Skikkli kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #21 Skrevet 10. oktober 2011 Når jeg mener flørting, snakker jeg "flørting", dvs at jeg kan gi en mann komplimenter om han har på seg pene klær, og si hyggelige ting til ham, eller smile og være hyggelig. Jeg mener IKKE flørte som i legge an på! Og jeg gjør det da med folk som er klar over at jeg er opptatt, og at jeg IKKE er interessert i dem på noen som helst annen måte enn at jeg liker dem som person. Jeg legger ikke an på, later ikke som jeg er interessert i dem, jeg driver ikke og klår på dem eller noe sånt. Jeg driter IKKE i min mann eller andres damer, det er jo derfor jeg er så klar på at jeg er opptatt og IKKE har interesse av andre på den måten. Det må da likevel gå an å le sammen med, tøyse med, smile til og si hyggelige ting til andre mennesker. Det er DET jeg legger i "flørt", men kall det gjerne smalltalk. 14.48
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #22 Skrevet 10. oktober 2011 Altså, ordet "flørte" har vanligvis betydning at du gjør mer enn ler eller smiler til folk. Det innebærer himling med øya, lurt smil osv, du prøver å få mannens oppmerksomhet. Og DET skjønner jeg ikke hva er vitsen med når man er i forhold - man bør få nok oppmerksomhet fra sin partner hjemme. Det at man sier at man er opptatt, mens man fortsetter å himle med øya og snurret hårlokket med lillefingeren, virker bare opphissende på menn som tror at man spiller "hard to get". Jeg sier ikke at du er slik, men det kan kanskje oppfattes sånn.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #23 Skrevet 10. oktober 2011 He he, jeg har en venninne som gjerne kan si: "Åh, jeg har så små pupper....." eller " Åh, jeg er så tjukk..." osv osv, bare for å få tilbakemelding på at "nei, jeg synes puppene dine er veldig fine jeg." Eller "du er så fin at".........Hun skjønner ikke selv at det ikke er oppriktig og spontane "komplimenter" hun får:-P Synes fakisk det er litt pinlig å se og høre på:-/ Det var sånn vi holdt på på ungdomsskolestadiet....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #24 Skrevet 10. oktober 2011 Skjønte ikke det med himling av øynene jeg? Gjør man ikke det når man syns noe er teit?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #25 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hverken snurrer på hårlokkene eller himler med øya, nei, hehe. Det jeg mener er at jeg er hyggelig, smiler til og kan gi komplimenter til en mann- altså litt utover det å si hei på deg og god dag osv. Jeg tror til dags dato ingen av mannfolka som kjenner meg oppfatter at jeg er interessert i dem på noen annen måte enn som menn. For jeg er rimelig tydelig på at jeg elsker mannen min og aldri vil bytte ham bort mot noen- og at jeg ser på utroskap som verste sort. De som tror noe annet, trekker jeg meg vekk fra med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå