Gå til innhold

Skulle hatt mensen for 6 dager siden, hvertfall..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke helt når jeg hadde den sist, men vi var bortreist helgen for 4 uker siden og da vet jeg at jeg hadde den.. Har korte sykluser og er veldig regelmessig. Jeg er altså mange dager sen, men har tatt to tester og begge er negative. De to gangene jeg har vært gravid tidligere har testene blir klart positive på IKM. Vi har brukt prevensjon, så jeg tviler på at jeg gravid også.. Hva gjør man da? Bare venter og ser? Hva om den ikke dukker opp, må man til lege da? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting jeg ihvertfall vet, er at vist man går rundt å tenker på dette hele veien...Så kan det bli forsinkelse..det gjorde jeg...Jeg ventet også mensen en gang. Den var 1 uke forsen..Jeg kjøpte en test, tok testen...Den var negativ...Ett par timer senere..Ja der kom mensen, å der følte jeg at jeg hadde kastet vekk penger:P

Skrevet

Takk for svar. :) Det rare er at jeg ikke har tenkt så mye over det før nå, plutselig kom jeg på at jeg sikkert burde få mensen snart, og da var jeg allerede over. Den har fremdeles ikke kommet, så NÅ begynner jeg jo å lure litt. :P

Setter pris på flere svar!

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...