Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Vi har Renault Scenic Privilege 2006 mod, og her røyk Aircondition i sommer, enda ikke fikset for de fant ikke feilen på servicen vi hadde (jeg måtte ha tilbake bilen). Nå røyk bakluka. Får den ikke opp elektrisk. Håper ikke dette er en dyr reparasjon. Ellers er alt som det skal. Untatt det vanlige som må skiftes da, som håndbrekk veieren. Hvordan er det hos dere? Ser etter ny bil.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Hovedproblemene som går igjen er at vannet renner inn når det regner, at den finner på å ikke starte og at ting faller av. Ja, vi skal snart ha ny bil, men den er vistnok helt trygg å kjøre. Bremser og andre vilktige ting er i orden så vi klarer oss nok et år til med den.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 *opp* Må da være noen som har feil med bilen sin, eller nylig har hatt?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Den verste feilen på min bil er meg.. :-( Liten skrape på bilen der ja, men kan vel ikke klage på bilen. Ellers cruisekontrollen. Er en Volkswagen touran
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 ingen problemer med bilen her. vi har skoda. hatt bilen i 3 år nå. og ikke oppdaget noen feil. den bruker mye olje det er det eneste. olje filter og alt er byttet. men er vist en bil som bruker mye olje..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Renault Megan 2000 tror jeg det er. Jeg er ikke spessielt interessert i biler.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Skifter olje og filter med gjevne mellomrom. Skifter bremser, når de er slitte. Har justert hjulstillingen, skiftet et hjullager. Og i skifter også ut dekkene ve beho. Etterfyller vindusspylerveske. Toyota :-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Har ikke vært plaget med noen ting. Bilen jeg har nå har jeg bare hatt en måneds tid da (nybil) så det skulle egentlig bare mangle, men opplevde heller aldri noen feil på den forrige bilen vi hadde. Skiftet aldri noe annet enn vindusviskere på den (hadde den på service når vi skulle da) Den hadde vi i noen år da. Det var en suzuki swift, 2005 mod. Drømmebil, men dessverre for liten nå når familien har blitt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå