Gå til innhold

Noe annet enn UVI som gir UVI symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det siste halvåret hatt "UVI" sikkert 10 ganger. problemet er at når jeg leverer inn urinprøve hos legen får jeg beskjed om at det ikke er UVI. Det eneste de finner i urinen min er blod.

Jeg har heller ikke noen kjønnsykdommer.

Noen som har vært borti lignende og vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man har tissetrang veldig ofte uten å ha UVI, kalles det vel for "nervøs blære".

Hva man kan gjøre med det vet jeg ikke... kanskje få time hos en ekspert som kan sjekke om det er bestemte årsaker til plagen.

Skrevet

Jeg og hadde tippet sopp..

Eller GBS ( gruppe b-streptokokker). man kan ha det selv om man ikke er gravid..

Skrevet

Sender de den inn til dyrking da? Min mor har ofte uvi, vises ikke på vanlige prøver, men når de sender den inn får den tilslag.

Skrevet

Sopp eller cyster på eggstokken.

Skrevet

Har du prøvd Tranebærkapsler? Jeg hadde veldig svie ved vannlating, men ingen UVI. Det tok vekk svien etter noen dager. Blodet kan jo komme fra selve urinrøret?

God bedring

Skrevet

Ja, nervøs blære har jeg hørt om, men får det ikke helt til å stemme. Når jeg får "UVI", så kjennes det ut som jeg må tisse konstant, og må da bare sitte på do og trykke, eller gåp og "holde meg" fordi jeg aldri vet om jeg virkelig må tisse eller det bare kjennes sånn. Så svir det veeeeldig når, og en stund etter jeg har tisset. Så har jeg vondt i magen. (Nesten litt sånn kvalm vondt), og så får jeg ofte feber påkvelden. Varer alt fra 3 dager til 2 uker.

Har hatt UVI, da det også ble bekreftet at det var det hos lege, og symptomene er identiske til sånn som jeg har det nå.

Har også fått antibiotika de gangene jeg har "hatt det" (men uten at det egentlig er påvist), og merker da at det går over raskere.

Skrevet

har hatt doppifeksjoner noen ganger, og det er annerleder. Urinrøret blir ikke angrepet da. Det er mer kløe og utflod som er problemet med sopp. Men der fins kanskje flere måter å ha sopp på?

Skrevet

Ja, går på tranbærkapsler daglig, og har gjort det i et år. Drikker også tranbærjuice når jeg får "utbrudd"

hi

Skrevet

Ja, det har blitt sendt inn på dyrkning hver gang, og kommer alltid tilbake negative. Bare en gang har den vært positiv.

hi

Skrevet

Var til innvendig utralyd for noen uker siden, for å ta ut spiral. Da hadde han vel sett om der var cyster??

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...