Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er en drøss med navneinnlegg her inne, men litt moro å høre responsen på dette navnet.

 

Her i huset er vi heeeelt på G til hva en jente skal hete, MEN hva så med gutten...ja se det blir vi aldri enige om. :P

 

Det må stå til jenta vi allerede har også...så har vi foreløpig halvveis landet på et navn begge kan leve med.

 

Bernhard.

 

Hva syns dere?

:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tungt. Og ikke så veldig fint.

 

Heter jenta Bianca?

Skrevet

Syns det var ganske kult.

Skrevet

Ja syns du det var tungt....?! Kommer kanskje an på hvordan man uttaler det :-)

 

Syns det klinger fint jeg da.

 

Og nei, datteren vår heter ikke Bianca ;-)

 

HI

Skrevet

Takk til dere andre som også syns det er et litt artig navn :-D

 

 

Skrevet

Jeg liker Bernhard kjempegodt! :)

Fint navn - stødig og sterkt, men samtidig morsomt og sprekt :)

Skrevet

Liker det ikke, dessverre, men det bør jo ikke du bry deg om :)

Skrevet

Takk for svar!!

 

Kult at flere liker det, og heeelt ok at noen også syns det er ufint :)

 

Er jo det som er så gøy med navn syns jeg, hadde jo vært kjempekjedelig om alle het det samme :)

 

Navn er så gøy!!

 

HI

Skrevet

WOW, det var nytt og spenstig!!

 

Syns det var kult jeg, ville kanskje ikke valgt det selv, men så gøy å se at noen velger noe annet enn topp 10 navn :-)!!

 

Hva heter jenta deres da??

 

Og ja,navn ER dritgøy!!! :D

Skrevet

jeg likte det ikke, men nå er jeg fan av korte enkle navn

Skrevet

Stilig, men ville skrevet Bernard. Hvis ikke føler jeg h'en indikerdr pause, så det blir Bern-hard. Finere når det blir uttalt i ett...

Skrevet

Ja...enig med deg i at den H en kan virke litt feil......men det ser pent ut.....hihi

 

Hvis det virkelig blir Bernhard, skal jeg absolutt tenke på hvordan det skal skrives:)

Skrevet

Kutt ut h`en, så blir det bra ;-) Tenker på "bein hard" .....

Skrevet

Synes det er så fint.

 

Jeg liker også godt Bernhard Ramstad (Kalle, i Kalle og Molo) og ser for meg en mann med stor integritet og en duft av kultur;)

 

Bernhard jobber ikke på Esso for å si det sånn;)

 

 

Skrevet

Litt kult, men ville ikke brukt det seg. Dropp for guds skyld Bein Hard og skriv det Bernard i stedet ;)

Skrevet

Jeg liker navnet veldig godt :D Men må innrømme at da jeg leste fort over navnet så gjorde h-en slik at jeg også leste "bein hard" med engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...