Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Vet det er en drøss med navneinnlegg her inne, men litt moro å høre responsen på dette navnet. Her i huset er vi heeeelt på G til hva en jente skal hete, MEN hva så med gutten...ja se det blir vi aldri enige om. Det må stå til jenta vi allerede har også...så har vi foreløpig halvveis landet på et navn begge kan leve med. Bernhard. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Tungt. Og ikke så veldig fint. Heter jenta Bianca?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Ja syns du det var tungt....?! Kommer kanskje an på hvordan man uttaler det :-) Syns det klinger fint jeg da. Og nei, datteren vår heter ikke Bianca ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Takk til dere andre som også syns det er et litt artig navn :-D
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg liker Bernhard kjempegodt! Fint navn - stødig og sterkt, men samtidig morsomt og sprekt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Liker det ikke, dessverre, men det bør jo ikke du bry deg om
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Takk for svar!! Kult at flere liker det, og heeelt ok at noen også syns det er ufint Er jo det som er så gøy med navn syns jeg, hadde jo vært kjempekjedelig om alle het det samme Navn er så gøy!! HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 WOW, det var nytt og spenstig!! Syns det var kult jeg, ville kanskje ikke valgt det selv, men så gøy å se at noen velger noe annet enn topp 10 navn :-)!! Hva heter jenta deres da?? Og ja,navn ER dritgøy!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 jeg likte det ikke, men nå er jeg fan av korte enkle navn
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Stilig, men ville skrevet Bernard. Hvis ikke føler jeg h'en indikerdr pause, så det blir Bern-hard. Finere når det blir uttalt i ett...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Ja...enig med deg i at den H en kan virke litt feil......men det ser pent ut.....hihi Hvis det virkelig blir Bernhard, skal jeg absolutt tenke på hvordan det skal skrives:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Kutt ut h`en, så blir det bra ;-) Tenker på "bein hard" .....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Synes det er så fint. Jeg liker også godt Bernhard Ramstad (Kalle, i Kalle og Molo) og ser for meg en mann med stor integritet og en duft av kultur;) Bernhard jobber ikke på Esso for å si det sånn;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 Litt kult, men ville ikke brukt det seg. Dropp for guds skyld Bein Hard og skriv det Bernard i stedet
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg liker navnet veldig godt Men må innrømme at da jeg leste fort over navnet så gjorde h-en slik at jeg også leste "bein hard" med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå