Gå til innhold

Hvilket regntøy har dere til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyde? Fortell gjerne også hvor dere kjøpte dem:))

På forhånd tusen takk!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex. Veldig fornøyd:) Kjøpte på Reflex.

Skrevet

Har fra Me Mini og In Front

Skrevet

Reflex til begge. liker det veldig godt.

Skrevet

Troll. Fornøyd enn så lenge da vi har brukt dem en gang så langt.

Skrevet

Color kids tror jeg det heter. Fra en sportsbutikk tror jeg. er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Color Kids hadde jeg i fjor, fikk lett "småhull" som du omtrent ikke ser, som likevel gjør at en blir våt i rumpa... Fikk vel ikke de helt gode poeng heller, mykt og godt sånn sett.. Kostet vel 400 kr ca??

Jeg kjøpte nytt sett til 400 på samme Sport1 butikk nå, grått med "drager"?? på... Ligner i kvaliteten... Får se hvordan det er..Poden går nå i 1.klasse, så det blir nok ikke brukt på samme måte..

Skrevet

Reflex. Veldig fornøyd. Kjøpt på Barnas Hus.

Skrevet

trenger ikke regntøy, vi tørker med reima honkle

Skrevet

Troll med ullfor som kan tas ut . Veldig fornøyd. Kjøpt på norwegian outlet i vestby.

Har også hatt fra H&M og Navigere (coop Obs) Fornøyd med de også :)

Skrevet

Husker ikke navnet på det jeg kjøpte nettopp til det minste barnet mitt, men kjøpte det på en outlet butikk..før pris 600kr..betalte 300 kr tror jeg..

Ellers har de 2 barna mine, foret regntøy fra obs, disney figur på.

Minsten har også et reflex regntøy som hun har arvet fra eldste, så har eldste et annet merke kjøpt på tilbus på barnas hus....

og så har de sparkjøp regntøy til hjemmebruk...og så har de hver sin reflex regndress!

MEST fornøyd med reflex sin regndress, helt fantstisk bra:) regntøyet også

Skrevet

Didriksons... Kosta ca 500 på XXL.. fornøyd.

Skrevet

Stormberg. Kjøpte det da de var utsolgt for Didrikson. Stormbergsettet er utrolig dårlig.

Troll. Veldig bra, kjøpte det fordi Trolldressene er veldig bra, og regntøyet skuffa heller ikke.

Bamse. Fordi Bamseregntøyet var best i test, og jeg måtte sende gubben på shopping, og da nytter det ikke med å be han se hva de har.

Reflex. Fordi det var nød, og vi måtte kjøpe regntøy raskt og det var det vi fant i den butikken. Det virker bra så langt.

Helly Hansen. Fordi vi trengte regntøy og det var på salg, og fordi HH jo skal være beste regntøy. Det har vært bra.

Dette er det vi har i bruk til våre barn akkurat nå. Har vært borti mange merker. Bare Cubus og Stormberg som ikke har holdt mål.

Skrevet

Så kjekt med så mange svar!:) jeg liker å lese brukererfaringer før jeg kjøper noe, og det fikk jeg virkelig nå. I morgen skal det handles!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...