Gå til innhold

Hjelp meg litt jenter..... :o(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til bursdagsgave til min mor...

Hun fikk vite for 2 mnd siden at hun har kreft... Det har spredd seg kraftig i levera, og dersom den blir værre, tåler den ikke cellegift. Desverre ser det ut til å gå bare èn vei... :o( Men nå har hun bursdag, og hva kjøper man til ei som blir 56 år, og som bare har få mnd igjen å leve.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vennine sin mor døde nylig, og de lagde en minneboks sammen.

Til barnebarn og seg imellom. En dagbok blant annet, bilder, skrev ned minner.. Ville heller gjort noe sånt i stedet for å gi noe bestemt : )

For det er vel ikke det hun tenker på nå kanskje, pynt rommet på sykehuset om det er mulig, lag minnebok hun kan ha med seg, bare være der for henne!

Skrevet

Synes forslaget til mariabee var veldig fint. Eller er det noe spesielt hun kunne tenke seg, feks. en opplevelse?

Sender deg en god klem. Søsteren min hadde brystkreft med spredning til leveren. Var forferdelig tøft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...