Gå til innhold

Middagen som dagens siste måltid = barnemishandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en stund siden jeg var aktiv på dette forumet, og jeg hadde faktisk glemt hvor tullete mange av dere er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå håper jeg du syns det er en tullete påstand og ikke tullete at enkelte har det slik?

Skrevet

om du mener det er barnemisshandling så sier jeg: Gud å teit du er!

Skrevet

Riktig. Det skulle være et spørsmålstegn i overskriften.

hi

Skrevet

Helt enig med deg :-) tenk så grusomt å ikke få mat etter kl 18 når man legger seg 19 ;-)

Skrevet

det kommer jo ann på når det er middag og når ungen legger seg det. Ofte dagens siste måltid her...

Skrevet

det var godt du mente det motsatte:)

Hilsen jeg som mente du var teit vist du mente det var misshandling :)

Skrevet

Spørs vel helt når middagen spises det...Her i huset spiser vi middag 17.30 (stortsett) og når barna skal legge seg 18.30 så er de ikke sultne.

Vil heller si det er mer barnemishandling og trykke mat i barna når de ikke er sultne!

Skrevet

Eeeehm, middags som dagens siste måltid, vell det kommer vell ann på når middagen ble servert, nar barnet har stått opp og hva den har spsit elelr utover dagen?! ;)

Skrevet

Stort sett dagens siste måltid her også. Men da serveres ikke middagen kl. 16 heller! Middag klarer jeg ikke ha på bordet før i 17.30- 18 tiden. Da rekker man ikke kveldsmat.

De få gangene middagen spises i 16- tiden får selvfølgelig gutten et måltid til før han legger seg.

Regner med at dette er et innlegg laget pga. det andre. Men HI skriver jo lengere ned at som regel spiser de også middag seint, å at de hadde hatt tid til et måltid til i kveld.

Jeg er ikke for den metoden HI har i det andre innlegget. Men alle henger seg opp i at middag som regel er kveldsmat (uten å vite når middagen serveres), enn at barnet måtte sitte i 2 timer! Det er vel heller der du burde sette et spørsmålstegn!

Skrevet

Vi spiser middag til kvelds fast på fredager og lørdager og så blir det av og til ellers.

I dag ble det middag til kvelds siden vi var opptatt med annet sammen med ungene og ikke hadde tid til å lage middag før det ble spisetid.

Når vi har sen middag spiser vi ca. 19.00 og så er det leggetid rett etterpå.

Skrevet

Vi har middag som siste måltid alle dager unntatt søndag. Hjemme fra jobb i fem tiden, og da rekker vi ikke middag før i sekstiden, og ungene er i seng klokka sju.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...