Gå til innhold

Dåpsgave, tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

En veninne, kaller henne veninne for jeg trives virkelig i hennes selskap, skal døpe sitt yngste barn neste helg. Fikk vite om det i dag.

Ble kjendt med henne for 6 år siden da vi begge fikk barn på samme sykehus og på samme dag. Hadde kontakt en stund, men så var den borte noen år. Nå har vi tatt opp kontakten igjen og har møttes hjemme hos hverandre 2 ganger + et par ganger ute og sendt noen sms og sånn.

Har lyst til å gi hennes yngste, gutt, en dåpsgave. Kan ikke være noe dyrt siden jeg har litt skakkjørt økonomi om dagen. Må ut og kjøpe det i morgen eller tirsdag da dette er eneste muligheten jeg har denne uka. Derfor er det kjekt å vite på forhånd hva jeg skal kjøpe.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle setter pris på eventyrbøker ;)

Vi strålte fornøyd da vi fikk pippiboka, teskje kjerringa boka (alle historiene samlet i begge bøkene) Også var det ei som ga oss "Den store eventyrboka", den er en del av en serie bøker, så vi kan samle på de, og få de i gav etter hvert :)

Skrevet

Bøker er jo alltid kjekt. Litt lettere å finne presang til eldste, de har ofte så mye av alt til når de får flere.

Jeg liker å gi litt tidløse bøker, f.eks. Kardemommeby.

Skrevet

Et enkelt sølvsmykke - både til gutt og jente- passer fint. Er ikke så fryktelig dyrt heller.

Skrevet

...ellers har barna mine brukt Mummi-kruset sitt mye. De har jo fått Emil-krus også nå. De ligger på 179-199 kr tror jeg.

Skrevet

Takker for svar.

Ikke så lett og finne på noe når veninnen min har tatt vare på alt etter de andre barna. Tenker jeg går for et smykke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...