Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Han mørke er kjekkest syns jeg! Men følger de andre litt her, han skalla?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Ja.. sak på vg i mårres.. han ene har skinna seg.. så ikke bra ut men bedre enn han andre som ikke er skalla og har stikkende øyne og tenna på tørk....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Pest eller kolera - hva er deiligst? ;-) Hehe. SÅ fæle er de jo ikke. Men syns virkelig ikke at noen av dem kan beskrives som kjekke!!! Men har noen link til bilde av ham med ny sveis? Trodde ikke de kunne annet enn langt hår..?!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Finner det ikke... Var et veddemål eller no, kommer vel i Se og hør i løpet av uka tipper jeg... Tenna på tørk, haha...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Han mørkeste (Vegard?) ser litt mer sydeuropeisk ut. Men synes kanskje at begge to er for tynne, selv om de er veldig flinke til alt mulig når det gjelder musikk og underholdning.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vil også se bildet Syns han blonde er kjempekjekk, skulle ønske jeg kunne møtt han Er ikke så ille han mørke heller da, men veldig synd at de er fra Bergen, liker ikke dialekten i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Syns de er sjarmerende jeg... Begge to...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg likte de i starten, men nå syns jeg de er nedlatende og klysete så ingen av dem er kjekke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå