Gå til innhold

YLVIS....hvem er kjekkest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han lyse. Hvem er skalla?

Skrevet

Han mørke er kjekkest syns jeg! Men følger de andre litt her, han skalla?

Skrevet

Ja.. sak på vg i mårres.. han ene har skinna seg.. så ikke bra ut men bedre enn han andre som ikke er skalla og har stikkende øyne og tenna på tørk....

Skrevet

Han med halvlangt hår. Per?

Skrevet

Pest eller kolera - hva er deiligst? ;-)

 

Hehe. SÅ fæle er de jo ikke. Men syns virkelig ikke at noen av dem kan beskrives som kjekke!!!

 

Men har noen link til bilde av ham med ny sveis? Trodde ikke de kunne annet enn langt hår..?!

Skrevet

Finner det ikke... Var et veddemål eller no, kommer vel i Se og hør i løpet av uka tipper jeg...

Tenna på tørk, haha...

Skrevet

Han mørkeste (Vegard?) ser litt mer sydeuropeisk ut. Men synes kanskje at begge to er for tynne, selv om de er veldig flinke til alt mulig når det gjelder musikk og underholdning.

Skrevet

Jeg vil også se bildet :)

Syns han blonde er kjempekjekk, skulle ønske jeg kunne møtt han :P

Er ikke så ille han mørke heller da, men veldig synd at de er fra Bergen, liker ikke dialekten i det hele tatt.

Skrevet

Syns de er sjarmerende jeg...:) Begge to...:)

 

 

Skrevet

Jeg likte de i starten, men nå syns jeg de er nedlatende og klysete så ingen av dem er kjekke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...