Gå til innhold

Om mødre/fedre som kaller barna sine stygge ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om

...mødre/fedre som kaller barna sine dumming fordi at de ikke klarer å styre finmotorikken sin?

...mødre/fedre som kaller barna sine tosker fordi at de mister balansen og detter på rumpa når de nettopp har lært seg å gå?

...mødre/fedre som kaller barna sine ALLE stygge ord dere kan komme på, fordi at de ikke klarer forskjellige ting?

Jeg for min del, syns det er noe av det kvalmeste jeg opplever, og jeg syns ekstremt synd i det stakkars barnet som vokser opp med en forelder som knekker selvtilliten til barnet sakte, men sikkert ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike foreldre har jeg heldigvis ikke i min vennekrets.

Skrevet

Dette har jeg til gode å oppleve... finnes det sånne foreldre?

Skrevet

Jeg syns det er forferdelig.

En gang skreik jeg "Drittunge" til jenta mi som da var tre år. Får helt vondt av å tenke på det ennå, selv om det er mange år siden.

Skrevet

Ehh, de kaller jeg dårlige foreldre. Stakkars unger. Er vel ingen som sier sånn til barn som nettopp har lært å gå vel?? Eller ikke klarer ting..

Skrevet

Ja, det finnes desverre sånne foreldre. Selv har jeg sagt mye stygt til jenta mi, men jeg har ALDRI kalt henne for noe stygt.

Jeg har heller aldri sagt stygge ting rettet mot henne, men hun har desverre fått høre meg si faen flere ganger... Får frysningen av sånne foreldre..

Skrevet

Kjenner folk som gjør det ja, og synes de er noen forbanna idioter, kjenner jeg skygger banen forde jeg er konfliktsky, har ennå ikke vært tøff nok i trynet ti å si ifra. Har hintet litt, men det ble misforstått...

Skrevet

Frytelig vondt og vite at de finnes sånne foreldre. Alle barn skal bli elsket og føle seg trygg. I ALLEFALL sine egne foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...