<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Plager dere nok en gang jeg Men med et enkelt "enten eller" denne gangen Hvilket synes du, og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Definitivt Isak Matheus, men syne det bør skrives Matteus..Aleksander er så vanlig, er litt lei av det, selv om det er et veldig fint navn..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Aleksander. Matheus liker jeg ikke og jeg syns det klinger dårlig sammen med Isak.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Isak Matheus blir litt "kristenfundamenalist" for min smak, hver for seg er de ok. Alexander er litt "13 på dusinet". Hva med Isak Mathias. Litt av hver stil?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Kunne ikke valgt det selv, men Isak Matheus klinger hvertfall bra. Isak Aleksander klinger ikke bra. Ofte lurt å velge helt andre bokstaver i det andre navnet enn det første har.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Isak Mateus er hakket finere enn Isak Aleksander :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Isak Aleksander flyter godt på tungen. Definitivt det fineste. Liker ikke Matheus. Det blir litt for bibelsk for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå