Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 På fredag ringte jeg en venninne og spurte om hun ville ta en bytur med meg på lørdagskvelden. Jeg hadde nevnt det samme tidligere i uken og hun var da veldig positiv til det, men nå takket hun nei. Hun var sliten og trett og ville bare ha en sofakveld. Helt ok det. Ringte rundt til flere, men alle var opptatt så det ble en ganske kjedelig hjemmekveld på meg. Men nå hører jeg at hun faktisk var ute lørdagskvelden allikevel - med en annen venninne. Kjenner faktisk at det svir litt.....hvorfor spurte hun ikke om jeg også ville bli med? Nei, jeg er ikke 14år - vi er begge voksne. Men tankene mine kverne om dette lille "problemet". Tror dere hun rett og slett ikke ville ha meg med? Jeg kommer ikke til å nevne noe til henne. Ser ikke at noe godt kan komme ut av det, men kanskje jeg bør holde litt avstand? For noe er vel galt med venneskapet vårt?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Du kan jo sende henne en mld: Artig ute på Lørdag?! Hadde jeg gjort. Kanskje hun "plutselig" ikke var sliten mer.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Man kan aldri vite. Kanskje drakk hun et glass vin alene, og så ble et til en flaske, og plutselig var hun i byen. Kan skje.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Sanheten svir, men tror nok da at hun bare ikke ville ha deg med.. For om hun "plutserlig" ikke var så sliten så burde hun ha ringt deg opp igjen og sagt hun ble med likevel, og siden hun ikke ba deg med dem eller noe.. Send henne melding, spør om hun hadde en fin lørdags kveld ute på byen..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Nå er jeg 32 år og absolutt ingen fjortis lenger, men jeg hadde faktisk blitt lei meg og grinete. Dette syns jeg faktisk var råttent gjort av henne. Hvis hun hadde andre planer, så fikk hun bare si det. Og om hun ikke ville ha deg med, da er hun ingen god venninne. Hadde gjort som hun over foreslår; send melding å skriv: "Var det moro ute i går?" og så hadde jeg gitt f#¤n i henne en liten stund.. Hadde som sagt blitt kjempelei meg om mine venner hadde gjort dette mot meg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Tror nok jeg ville nevnt det slik at hun visste at jeg visste. Og deretter holdt litt avstand for å se hva hun gjør. Hvis hun vil være venninne så tar hun nok fort kontakt igjen hvis ikke så har vennskapet i beste fall fått en skikkelig brist.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Huff da hadde jeg også blitt lei meg... Ville bare spurt henne rett ut jeg. "Du... det var jo selvfølgelig ikke meningen at jeg skulle vite det, men jeg hørte at du var ute på lørdag og da ble jeg litt lei meg..."
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Huff da hadde jeg også blitt lei meg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Skjønner deg godt jeg, men kanskje hun i utg.punktet var sliten, så drakk hun litt vin og ble å dra ut. Ville ikke ringe deg langt ut på kvelden for å fortelle deg det. Kjenn etter, hvordan er vennskapet deres. Hvis dere er nær, så er det vel noe sånn som er skjedd. Jeg ville spurt henne rett ut - på en OK måte - så slipper du å lure:-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Hadde faktisk som flere over her sier, sendt en mld
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Hvem var hun ute med da? Noen som du også kjenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå