Gå til innhold

Noen som tar nettstuide? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å begynne!

Hvordan går det for dere som tar utanning over nettet?

Får man noe støtte fra nav? Evt hvor mye?

TAKK for alle svar :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å begynne om ikke så lenge,må bare finne ut helt sikkert hva jeg vil ;)

Fant ut at de kursene jeg tenkte på var ikke støttet av lånekassen,men noen er det!

Hvis du tenkte på NKI eller NKS så står det under hvert kurs=)

Hvilket kurs skal du ta?

 

Skrevet

Det erflere høgskoler som har bachlor over nett.

Skrevet

Ja tar nettstudie har tidligere tatt NKI men nå tar jeg bachlor bor på vestlandet men studerer ved HINT. Tar eksamen eksternt ikke så langt fra der jeg bor ved folkeuniversitetet. Fungerer helt flott. Får ikke støtte fra NAV nei men lånekassen gir stipend og selvsagt lån. Kan jo få støtte av NAV dersom du har grunnlag for det :-)

Skrevet

Okei :-) Tenkte å gjøre meg ferdi med vg1 helse og sosialfag,fikk aldri muligheten til det. :-p Så deretter helsefag arbeider tror jeg :-) Det er nki jeg vurderer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...