mi9 Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vurderer sterkt å begynne! Hvordan går det for dere som tar utanning over nettet? Får man noe støtte fra nav? Evt hvor mye? TAKK for alle svar :-D
tonje001 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har planer om å begynne om ikke så lenge,må bare finne ut helt sikkert hva jeg vil Fant ut at de kursene jeg tenkte på var ikke støttet av lånekassen,men noen er det! Hvis du tenkte på NKI eller NKS så står det under hvert kurs=) Hvilket kurs skal du ta?
Ronja80.mor til 2 Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Det erflere høgskoler som har bachlor over nett.
mamma mitt Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Ja tar nettstudie har tidligere tatt NKI men nå tar jeg bachlor bor på vestlandet men studerer ved HINT. Tar eksamen eksternt ikke så langt fra der jeg bor ved folkeuniversitetet. Fungerer helt flott. Får ikke støtte fra NAV nei men lånekassen gir stipend og selvsagt lån. Kan jo få støtte av NAV dersom du har grunnlag for det :-)
mi9 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2011 Okei :-) Tenkte å gjøre meg ferdi med vg1 helse og sosialfag,fikk aldri muligheten til det. :-p Så deretter helsefag arbeider tror jeg :-) Det er nki jeg vurderer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå