To + en? Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hei Noen som har testet negativt på første test, for så å teste positivt noen dager etterpå? Om så, hvor lenge etter ventet mens tok dere første, og så andre test? :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Noen utskiller HCG i urinen tidlig, andre sent. Noen ganger fester egget seg tidlig, andre ganger sent. Noen klarer å få en svak positiv test allerede 7 dager etter eggløsning, andre må vente til lenge etter forventet mens. Mengde HCG i blodet fordobler seg hver 2./3. dag i begynnelsen. Dersom man tror man er gravid, men får negativ tes, bør man vente 2 dager før man tar en ny test dersom mensen ikke kommer Ja, jeg fikk negativ test et par dager før jeg fikk positiv test. Lykke til
To + en? Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 Dette ga meg litt håp :-) Skulle hatt mensen mandag/tirsdag. Testet fredag men da negativ. Har fortsatt ikke fått mensen enda. Har to gutter fra før, så vi prøver på nr 3. De forrige gangene testet jeg første gang i uke 6, så jeg har aldri testet så tidlig før. Venter noen dager, så tester jeg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå