Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hva hjelper? Har tatt to paracet ila noen timer, men de funker ikke! Har syke smerter akkurat idag, eller.. sterkere enn de pleier å være da. Føler meg kvalm og ekkel.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Varmeflaske hjelper meg veldig. Ellers Ibux, evt Paralgin Forte om det er veldig ille.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Bruker mye Naproxen selv, men det får du jo bare på apoteket... Føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Har ikke varmflaske i hus! Og paracet var det eneste jeg hadde, men nå er det tomt får ta en dusj når mini er i seng, kanskje det hjelper Får kjøpe inn noe sterke sm.stillende til neste gang. Takk!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Men kanskje du har en tom brusflaske eller lignende? I så fall kan du forsøke å bruke den som varmeflaske God bedring
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Huff.. Føler med deg. Jeg hadde det på samme viset i alle år. Besvimte av smerte to ganger.. Men.. takk Gud, etter jeg fikk barn, har jeg ikke menssmerter lengre! Jubiii!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå