april2011mamma Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 julen kommer alltid mye bråere på enn det jeg tenker... plutselig er den der.. og i år har vi verdens nydeligst jente som selvsagt skal få en gave og hva kan det være? hihi kanskje dere der ute har noen gode tips til julegaver til baby på 8 måneder? Eller kanskje tips til andre juleting? ikke vet jeg..... ble bare sittende her og tenke at nå er det snart bare 2 mnd til jul!
Gjest Madolyn Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Vi ønsker oss ulltøy og tripp trapp stol til Muffin som også er 8 mnd i desember Og Drømmehagen på dvd. Bæremeis kan også være et kjekt ønske. Gåtralle fra ikea er kult, ellers er det utrulig masse fint inne på br.no, b la Ole Brumm flygåbil Ellers er det jo etterhvert aktuelt med puttekasse, hamrebrett osv men det kan vi jo heller ønske oss til aprilbarna våre i bursdagsgave
april2011mamma Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 jaaaaa søte små aprilbarn det var fine ting du nevnte!! spennede.... er din lille Muffin også glad i drømmehagen? lille trulte her elsker det og sitter som en pinne og ler når det er på!! vi tar det opp sånn at hun ser det før hun legger seg... _)
zassy☆ Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Fin tråd, kanskje komme med forslag til flere aldre? Min er litt over 4 mnd til jul, aner ikke hva som er lurt å ønske seg da, kanskje gym-matte?
april2011mamma Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2011 absolutt til flere aldere:) min tulle er 6 mnd men siden din er 4 måneder til jul kan jeg sterkt anbefale en sånn gym.matte ja.. det har lille tulla her hatt det mye morro med:) og når hun er 4 måneder er det jo flott å ønske seg gode tygge og biteleker, siden tenner antageligvis kommer etterhvert?
kjersti83 Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Drømmehagen Dvd var lurt. Jenta mi elsker også den:) Ellers var bankebrett lurt ja også skal jeg ønske meg briotrille så hun gå med å støtte seg til den og senere bruke den til dukkevogn. Ellers er ullklær ønskelig ja. Bæremeis har vi kjøpt til henne nå - hun er 8 mnd så artig å prøve:) Ellers så kanskje tegne/ malesaker? Og sko, matboks og termos.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Søren og, blir så lei av at innlegget blir borte sånn. Kortversjon: ull og hjemmestrikket, fjellpulk og akebrett. Sånn dvd til å ha i bilen kanskje...
Mumblenumber1 Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Søvnpulver! Så kan den dumme overtrøtte greia bare sove. Men mer sannsynelige gaveønsker er vel sånt som klær og utstyr man vaneligvis ikke har råd til. Tripp trapp stoler, sengetøy, nye dyner, klær; derav ulltøy. Strikkeklær. Min fyller 6 måneder på selveste julaften og får vel leker og klær tilpasset dette.
zassy☆ Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Hvilken type gym-matte anbefaler du da? gode tygge og bite-leker var et godt tips også! Takk
april2011mamma Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2011 anbefaler en som ikke er kjempeforet i bunnen... de som er tjukke i bunn blir forferdelig klamme å ligge på! bedre å helelr legge tepper under gym-matten... vi har en som er helt enkel.. med hull sånn at du kan bytte ut leker og henge de i forskjellige høyder. kjøpte den i sverige så vet ikke helt merke... men den er helt standar. så er den enkel å legge sammen( er to trykk knapper) er ikke vits i med en sånn som der er masse masse forskjellig dilldall på synes jeg.. bedre å heller bytte på de lekene man henger der.... og kjøper du en som er litt større.-.. ca 1x1 meter kan man slenge et teppe over den når de blir større så har de en fin hytte
zassy☆ Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 ah babygym har vi allerede, sånn med leker på, tenkte mer på en type gym-matte som hun kan lære å snu seg og krabbe på osv. type yogamatte eller lignende
januarbaby + novemberspire Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 Av oss skal hun få lys rosa fjallraven sekk og en leke eller noe Utrolig søt! Hun er 11mnd på julaften. http://www.flust.no/fritid-og-friluftsliv/sekker/smaasekker/fjllrven-kaanken-mini-sekk/
april2011mamma Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 10. oktober 2011 ååå hhehe da så vet du.. de koster utrolig mye de mattene du tenker på, og de blir nok ikke brukt så mye heller... like greit å ligge på tepper synes jeg da.... men det er smak og behag:) da vet jeg ikke hvilken type som er best, kan søke litt på nett hehe
Sorgenfri Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 På barnas hus har de fått en billigere versjon av ull-gyngesauen! Den er ikke i ekte ull, men den ser veldig fin ut likevel! Den koster 1000 kr... Den "originale" koster rundt 4000 kr tror jeg!! Superfin =)
zassy☆ Skrevet 18. oktober 2011 #17 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har nå bestilt en liten ekstra gave til jenta mi fra mammaen sin Sophie Giraffen, flere som har den? Passer veldig godt å gi den til jul da hun er rundt 4 mnd da Bestilte den på e-bay så ble bare rundt hundrelappen. her kan du se og lese om den: http://www.lykkeland.no/
Bad habits har tre små Skrevet 18. oktober 2011 #18 Skrevet 18. oktober 2011 Denne: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3880&KatId=35 med tilhenger;-) Denne bilen er altså helt fantastisk. Storebror har lånt en helt til nå. Han begynte å bruke den da han var to år og hadde sikkert brukt den til skolestart he he. Den er særdeles stødig. Tipper ikke selv om storebror ligger på to hjul i svingene! Den tåler utrolig mye, og kan være til glede for barn etter barn etter barn;-)
april2011mamma Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #19 Skrevet 18. oktober 2011 den bilen høres tøff ut!!
Huldretussi Skrevet 19. oktober 2011 #20 Skrevet 19. oktober 2011 Her ønskes det gavekort på nøstebarn og fine bøker. Og selvfølgelig hjemmestrikk og slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå