Gå til innhold

Andre med termin rundt 22.okober? :)


oktober prins

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt å høre hvordan dere har det, og om dere merker at ting skjer.. Vi begynner å nærme oss nå :) Kjenner jeg er überklar for å møte prinsen vår, og er ikke innstilt på å gå over tiden i det hele tatt! hehe.. Men det er det vel ingen som er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin 24.oktober. Formen er finfin, men herregud som jeg er klar for å møte prinsessen! Har ingen tegn til noe action, men kjenner etter hele tiden. Blir jo litt sprø av slikt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har også termin 24 okt. Er veldig lei og gruer meg litt til fødselen, men er samtidig veldig klar for å få det overstått. Skal på modnings akupunktur og stripping på fredag, så håper det får fart på sakene:) dersom ikke håper eg at de setter fødselen i gang påfølgende uke, det gjorde de ved forrige svangerskap.

Eg venter en gutt, og gleder meg enormt til å få se og bli kjent med han...

Ellers så har eg masse kynnere og mens smerter om kvelden, gutten beveger seg masse masse og det er godt, er jo litt nervøs for at det skal skje noe nå på slutten...

Lykke til med dagene fremover, blir spennende;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har menstermin 27 okt og ultermin 30 okt og er mere enn klar for å bli ferdig...er sååååå lei!!!

Her er det masse liv, nesten litt ubehagelig mye for jeg føler hun turner rundt.

Ellers er det masse kynnere og av og til menssmerter men ikke hver gang, stikkinger og nedpress! ikke gått noen slimpropp her men det gjorde det heller ikke med de to første :)

Gruer meg veldig til fødselen men har jo overlevd før så det går vel bra denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin akkurat 22. oktober :D hehe

 

Er max lei, synes de siste 2 uker har vært forferdelig! bekkenet krangler, får kynnere og nedpress kun av å gå små turer, sover dårlig, og bare virkelig klar for å møte lille bebisen :) kan godt komme hvert sek, men er veldig innstilt på å gå på overtid. (Det gjør vi visnok i min familie) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens termin er 22.10, ul termin 26.10. og vet fra før at jeg går over :-(

Har ønsket i to uker allerede at dette svangerskapet skal være over, men må være tålmodig noen uker til. Har ikke kjent noen tegn til at noe er på gang, men det gjorde jeg ikke med de to første heller. Fødslene mine har startet med vannavgang og så har det tatt seg opp der i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Har termin 22. oktober, og gleder meg som en unge til å få ut denne babyen!! Har vært veldig plaget med bekkenet (siden uke 4 faktisk), så man kan trygt si at jeg er sliten.. Har en liten gutt på 13 mnd som tar opp mesteparten av tida mi, så heldigvis føler jeg at tiden flyr! Her er det lite som tyder på fødsel. Har en del kynnere, men ellers få tegn. Forrige fødsel startet med vannavgang 6 dager over termin, og da hadde jeg ikke hatt noe som helst forvarsel. Hvor i landet skal dere føde da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da går dagene kanskje litt fortere for deg :) Sitter bare på skolen og kikker på klokka, iiingen konsentrasjon :P hehe

 

Skal faktisk føde i utlandet, Danmark nærmere bestemt, så det blir spennendeeee :) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22 okt. Vært klar lenge, men gruer meg så fryktelig til fødselen. Skal ha nr tre, grudde meg ikke slik med de to andre... vil ha det overstått, vet at det er et "nødvendig" onde. Tror det skyldes at jeg har passert de 30, har blitt pysete... vet jo og så godt hva jeg skal gjennom. Tegn? Vel, det kjennes som om jeg skal sprekke siden magen er så enorm. Har kynnere hele tiden, skikkelig mensvondt og ryggtak. Må av og til puste meg gjennom de. Men sånn var det forrige gang og. Trenger ikke bety noenting. Med første gikk jeg ni dager over og med nr to gikk jeg to dager. Hva nå...? Håper før termin!

Lykke til alle sammen!

Skal forresten føde på UNN i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul termin 21., så det nærmer seg. Med overtid på de to forrige, er det vel ikkje anna å rekne med no heller. Har hatt kynnere gjennom heile svangerskapet, og de siste 3 vekene har eg hatt ein del maserier, spesielt på kvelden. Slit med bekken og ryggondt (medfødt feil i halebein/nederste virvel), så no klarer eg knapt å gå, sover dårlig og alt som høyrer med!! Klar for fødsel, JA!!! Har lyst til å g¨turer i det fine høstveret og bli kvitt både kiloer og ondter, og KOSE med babyen vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...