Gå til innhold

Hvordan er formen damer?


oktober prins

Anbefalte innlegg

Ja.. Det er ikke lenge til vi får møte gullene våre nå! :)

Her er formen veldig varierende.. Har mild sf, men formen er fin så lenge jeg slapper av og hviler masse.. Frister uansett ikke å gå ut i regnværet som har vært og er heller!

Kjenner en del murringer til tider, og går egentlig bare å venter på at ting skal bli veldig vondt! Aner ikke hva som venter meg, iom at jeg er førstegangs.. Håper ting vil starte av seg selv slik at jeg slipper igangsetting! Blir litt skremt av å lese om andre som har blitt satt i gang..

Går på kontroll flere ganger i uka pga sf, og legen på sykehuset begynte å snakke om igangsetting og blodtrykket forverret seg.. wææ.. Har termin 22. oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg kan ikke klage, ca2 uker igjen og formen er veldig bra, har ingen plager og jenta har blitt så stor nå at hun heldigvis er litt roligere, og det gjør at jeg sover bedre. Har skrudd sammen 2 Ikea komoder i dag, så nå er jeg snart klar :) I morgen skal jeg bare nyte permisjonen og være hjemme. tirsdag har jeg bestilt time hos hudpleier, farge bryn og vipper, så jeg kan se litt feshere ut etter fødselen. Har bestilt 2jenter som skal vaske huset på onsdag, en grundig før "juls" vask ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er grei, men jeg er sliten nå.. Hadde termin i går, og sover dårlig om natten pga murring i magen og ryggen. Magen er konstant hard som en kanonkule;). Kynnere blir vondere og vondere, så håper det ikke er så lenge igjen! Gleder meg til å føde jeg..! Vil bare ha den lille ut og i armene mine nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er veldig bra egentli. Men er 5 dager over termin å det er utrolig kjedeli! Men jeg er oppegående, går turer, gjør husarbeid, baker og står på. Dagene er fryktelig lange. Legetime i morgen så får vi se om jeg trenger den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...