Gå til innhold

Mindre symptomer


12Januarspire

Anbefalte innlegg

Flere som opplever å miste sine symptomer nå? Jeg er i uke 13 ( fra i morgen) og har mye mindre symptomer enn jeg hadde i begynnelsen. Siden dette er mitt første barn er jeg nervøs for at noe skal være galt.

Vært hos lege og tatt alle nødvendige tester, første dag av uke 12 og alt var normalt. Var for tidlig å høre fosterlyd da. Så nå er jeg dypt engstelig for at noe er i veien.. Skal på ultralyd på Tirsdag. Krysser alt dom krysses kan på at alt er i orden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå e ikke jeg så HELDIG at jeg har fått mindre symptomer enda. Det lar vente på seg. Er akkurat 12 uker i dag. Men de sier jo at det skal begynne å gi seg med kvalme osv i uke 12-14.

Hadde det vært meg hadde jeg vært sjeleglad for å slippe å være elendig hele dagen. Men så har jeg vært igjennom 5 uker med hyperemesis, og er rimelig klar for å få et normalt liv igjen.

Det jeg mener er i alle fall: Gled deg over at du ikke er dårlig!

Det kan også hjelpe på bekymringene å kjøpe deg en angel sound. Det får du hos teknikkmagasinet til 350 kr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig har de symptomene avtatt litt ;) Har vært kvalm og uvell siden uke 6 og de siste ukene har det vært flere og flere dager der jeg har vært i god form. Deilig å leve litt igjen :)

 

Synes ikke du skal bekymre deg for lite symptomer, tror det er ganske så vanlig at de avtar på denne tiden. Ellers kan du jo snart kanskje kjenne liv også, og da blir man jo litt mer sikker i saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også som Arga skriver, det er ganske vanlig :o)

Tenk gode tanker og send dem inn til den lille <3

 

(Jeg selv merker store forandringer nå i form og symptomer, om det kan være til liten trøst...)

 

TLC fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...