Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Pippi Langstrømpe var favortitten da jeg var liten. Gikk ikke glipp av en eneste episode. Og nå vises den på nrk3 kl. 19.00. Også skal jeg se på Alt for Norge senere. Gleder meg vilt. Lo godt da jeg så forrige episode. Hva skal dere se på i dag?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Liker hennes måte å se på ting :"Dette har jeg ikke prøvd før,så det tror jeg at jeg klarer"! Hehe Tenk å være så tøff som Pippi! Jeg skal se på Big Brother...liker!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Det kjøpte du nettopp unga mine en halvtime lenger oppe! SÅ KLART dem skal få se Pippi før dem legger seg! Verdens kuleste jente! Hadde helt glemt at det gikk i kveld!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Godt å høre at flere enn meg som liker henne, hehe. Elsker jule episoden HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Hm, finner ikke nrk3 på TV-en. :S Trodde egentlig alle hadde den kanalen, merkelig...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Nrks super/nrk 3. Trodde også at alle skal ha den kanalen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg var ikke klar over at NRK super var NRK 3, så da har jeg lært noe nytt i dag også! Fant Pippi, ser på det nå, elsker det! Kan det episoden utenat da, sett det veeeeldig mye før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå