Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 å når dere krangler, hva er de om?? har dere hatt skikkeli alvorlige krangler??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Det går vel mye på at jeg ikke blir forstått,at alt han planlegger..det blir sånn som han tenker
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 om husarbeid og av og til barna. uenige i oppdragelse osv.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 hm nei, ikke hatt en krangel enda (vært sammen i 7 år) , men har selvsagt noen uenigheter, husker ikke om hva akkurat nå men
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Ummm... Vel, vi har hatt noen små krangler, vi har begge vært ganske så sjalu i forhold til hverandre, og det blir jo små kjetting ut av det.. Men når det gikk over har det ikke vært stortav krangler.. Begge har opplevd utroskap i sist forhold, så det var en del å forholde seg til når det gjalt det.. Men når vi forsto at vi kunne stole på hverandre, så har det ikke vært noe krangling.. Mindre diskusjoner ang navn til ungen vår, men ble da nige der også
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Nei, vi har hatt en krangel på snart 5 år. Det var vel mer en heftig diskusjon enn en krangel. Vi kan noen ganger diskutere, men ikke i kranglemodus - vi prøver å snakke om ting når de oppstår for sånn å unngå de store kranglene. Men det er så sjeldent, ingen av oss er kranglefanter.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Har vel aldri hatt en skikkelig alvorlig krangel. Tidligere kunne vi småkrangle ganske så ofte, om bagateller. Siste årene har vi kranglet veldig sjelden. Så sjelden at det er så godt som aldri egentlig..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Vi krangler så og si aldri. Han kan bli litt oppgitt over at vi har så forskjellig behov for å være sosiale av og til, men vi tilpasser oss greit. Jeg er sosial sammen med han litt oftere enn jeg personlig har behov for, og han går alene til venner osv mens jeg er alene hjemme og koser med. Kan selvfølgelig bli litt oppgitte og irriterte av og til, men vi har aldri skreket til hverandre eller vært skikkelig sinte. Var litt mer "knuffing" i begynnelsen av forholdet, da vi måtte bli kjent, tilpasse oss osv, nå er det sjeldent. Husarbeid, oppdragelse osv har vi for lenge siden funnet en balansegang begge trives med. Har vært sammen i 15 år.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 ja, det gjør vi. vi er begge veldig temperamentsfulle og tenner lett. så her er det stormfullt. vi blir alltid venner og Det varer ikke lenge. vi krangler om husarbeid, jobb, penger osv. det går hett for seg her:). noen mener kanskje det er sykt, men vi er lykkelige.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Ja, vi krangler endel, eller mest diskuterer da. Det dreier seg 99% om et tema, huset og alt for sein progresjon i oppussingen. Men nå har han innsett at jeg har rett ( jeg er ei rimelig nøktern og fornuftig dame), så da blir det fortgang på prosjektene. Men så har jeg tatt på meg hovedansvaret også for prosjektet og tar over det meste fra nå av. Det vil si at det blir snekkerbukse og spikerpistol, mer enn mopp og støvklut framover for min del.
valkyrien Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Vi har aldri kranglet... Har straks vært samen i 6 år.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Har kranglet mest om fordeling av husarbeid, noen ganger om unger (min, dine, våre), oftere om at han må stole på meg og at jeg ikke føler at jeg blir sett. Flyttet ilag for et år siden og det meste har roet seg nå, kranglet mer i begynnelsen etter at jeg hadde flyttet til han. Kanskje ikke så rart når man skal starte et liv i lag? Nå er jeg gravid og det er mest meg og mine humørsvingninger som skaper krangler han takler det ganske bra og vi har et velsig rolig og harmonisk forhold.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Vi krangler svært sjeldent, og hvis vi krangler så er det ikke høylydt, men en heftig diskusjon har det vel blitt i løpet av disse 10 årene... Ikke noe spesielt tror jeg, men kanskje noen ganger om hvordan han oppfører seg når han har drukket.. Han ser meg ikke lenger og sier mye dumt..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 2 ganger på 5 år. Vokst fra det tullet der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå