Gå til innhold

Er denne dama full,el er dette tull?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du overdriver... Jeg klarte fint å lese hva hun skreiv... og det var ikke så rotete skrevet...

Ikke enig i metoden hennes.. Men det tror jeg hun innså selv også nedover i innlegget der... Og vet du..enkelte legger barna sine i 18.30 tiden... (har ei venninne som gjør det).. og da sier det seg selv at middag kl 17.30 blir dagens siste måltid..men da er jo frokosten tidligere enn hos andre... evt spiser venninna mi middag så tidlig som kl 15.30..og så kvelds kl 18...

Skrevet

Middag kl.17:30 ja, men HI i den andre tråden serverte middag kl.15.30. Litt forskjell der.

Skrevet

Hun skreiv vel at når ungen satt ved bordet i 2 timer..så ble det ikke noe kveldsmat..for da er klokken blitt 18.30... Hun har altså prøvd ut en form for metode.. det funka ikke..hun innså det ble feil..og skriver at hun skjemmes av det... Pappa prøvde denne metoden på oss når han serverte ting vi ikke likte.. på tidlig 90 tallet.. Funka ikke.. gikk over til annen metode..vi fikk heller ikke kveldsmat... vi fikk kald middag til kveldsmat om vi skulle ha noe.. latterlig metode som sagt.. men vi har ikke tatt skade av at han prøvde dette noen ganger..

Hva er problemet? Det står ingenting om at hun ikke serverer kveldsmat om middag blir avsluttet i 16 tiden...

Og det at hun liksom skal være full fordi hun skriver usammenhengende og rotete er bare tull.. som jeg skreiv over..jeg hadde ingen problem med å lese og forstå hva hun skriver...

Det å være forelder handler om å prøve og feile..enkelte metoder funker ikke.. men når man er desperat..så er det utrolig hva man forsøker.. (og jeg forsvarer fortsatt ikke denne metoden)

Skrevet

Jeg ble overhodet ikke bekymret :-)

Hun prøver ut noe fordi hun er lei av at barnet ikke spiser... hun skjønner at det ikke fungerer og spør om råd.

Ingen barn dør av å sitte 2 timer ved bordet et par dager og selv om jeg selv kanskje ikke ville prøvd den metoden kan jeg forstå at man blir frustrert og prøver ut halvgode ting!

Skrevet

HI- what? Er du tilbakestående?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...