Gå til innhold

det å være alenemma og treffe en ny...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemamma til ei lita tulle som er mitt alt..jeg er alene med all omsorg og ansvar..

Her en dag satt jeg og ei venninne å pratet om det å treffe andre...Nå som man da er alene med ett barn,så er det ikke da man flyr ute på kveldene,byn i helgene osv..

hvordan treffer man da folk da?

noen der ute som tenker det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme. jeg møtte barnefaren her på internett og han var en komplett idiot så tør ikke det igjen.

tenker litt at jeg kommer til å være singel for alltid hehe men det er vel bare prøve å komme seg litt ut eller venner av venners fest

Skrevet

så godt å vite at vi er fler som tenker sånn!!:)

Skrevet

Har tenkt på det samme, men skal avvente til senere.

Er 100% alene med all omsorg.

Skal vente til jeg begynner på skole igjen, kanskje "studentmarkedet" er en bedre ide :)

Skrevet

Var også alenemor...og jeg fant min nye samboer via nett. Ser ene kommentaren her var at hun hadde møtt BF på nett, så det tør hun ikke igjen ? Forsto ikke helt den....man treffer jo ofte sin kjære ute på byen e.l, men for det om det viser seg være feil, så slutter man vel ikke å gå ut og evt møte nye for det ?? Har etter bruddet med BF vert i 2 forhold- begge møtt via nett. Den første var jeg sammen med i 6 mnd, en kjempebra mann, men vi var på forskjellige steder i livet, fant vi ut etterhvert. Ikke noe dramatikk, jeg var singel en stund etter det- før jeg møtte han jeg nå er samboer med-og forlovet med-. VI snakket endel sammen på nett- så møtte vi og tok en kaffe...som varte i 5 timer...og etter det var det oss,

Jeg var en av de som ALDRI skulle ha ny mann etter skilsmissen fra BF....ble regelrett tråkka på og det var kjempetøft....men livet går vidre, og man ser heldigvis annerledes på ting etterhvert.

Skrevet

Tenkte sånn jeg også, men så i sommerferien under barnefri traff jeg en på byen som jeg sjekka opp ;-) Datet i 3 mnd nå :) Ikke ALLE på byen er useriøse, folk kan man treffe der man minst forventer det. Men har du et lite barn er det jo ingen hast da:) alt til sin tid! Internettdating funka dårlig for meg, no moore altså.. mye desperate menn der

Skrevet

jeg tør å møte en på nett igjen men jeg vil ikke møte en på nett. Etter alt som har skjedd i dette bruddet stoler jeg ikke på noen på nettet eller menn på nettsider.

men håper jeg møter noen en eller annen gang..har ikke noen forhåpninger eller forventninger til at det skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...