Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Er totalt blottet for fantasi om dagen, men kylling er bestemt. Tenkte jeg skulle servere litt mer spennende enn kylling, ris og bearnaise med frossengrønnsaker......noen som har en litt mer spennende variant?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Kyllingfilet med tagliatelle, saus og salat (eller asparges og ovnsstekte cherrytomater).
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 kylling & pasta salat er det aller beste! kan lages på hundre måter
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Eksotisk kyllingryte Revet kylling Poteter i skiver Marinade til kylling: Lett rømme eller creme fraiche Sweet chili saus Kylling buljong krydderpose Karri Paprikakrydder Potetene i ovnene ca 20 min først, så bland kylling og marinade og gratinerte med ost øverst i ovnen til osten er gyllen naaam
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Smakte makiruller med kyllingstrimler (stekte selvfølgelig) nylig. Kjempegodt, noe jeg aldri ville kommet på selv... Ellers er det godt å steke kylling, cherrytomater og små broccolitopper og servere med pasta og fløtesaus (kok inn fløte, tilsett salt og pepper)..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Takk for tips:))) Går for eksotisk kyllinggryt, det blir spennende...:=)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Kylling wraps, med salsasaus og grønnsaker. Kylling wok. Kylling curry Kylling tandoori Crispy chicken med tortillas
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Kutt filet i lange strimler, mariner en time med presset hvitløk, litt sitron og sojasaus. Ta grillspydd, legg i vann 20 minutter, sett kyllingen på. I ovn under grillen i 10-12 minutter ved 250 grader. Server med ris og peanøttsaus. Sausen er kjempeenkel, finhakket hvitløk, halv glass med peanøttsmør, 1 dl matfløte, skvett ketsjup, må ikke kokes. Passer godt med litt wokgrønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå