Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Eller hvordan navnet utales...jeg kjente henne ikke igjen!! Ser myyye eldre ut nå..og noen kg tyngre vel...............! http://www.seher.no/879918/christina-aguilera-er-nesten-ikke-til-aa-kjenne-igjen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Drugs and rocknrolll.......det samme som rammer dem alle!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 bare godt ho fikk litt fett på kroppen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Vel, hun kler bedre noen kg ekstra enn noen for lite hun da så. Hun er tross alt over 30 og har fått barn nå, bra om hun gir faan i slankehysteriet endelig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Er ikke hun gravid da? Hvis så er, så tilhører hun nok den rasen gravide son blir litt chubby og pløsete. Ikke noe galt med det, har vært sånn selv :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 huff, det har nok skjedd noe fælt i hennes liv det står jo at hun er skilt nylig, og det kan være svært vondt. Hun har nok hatt det vondt og trøstespist en del. Men hva så? Har ikke kjendiser lov til å legge på seg som alle andre normale mennesker? Jeg hadde blitt rimelig harm hvis "alle" skulle ment og synse om min vekt uansett om jeg var stor eller liten. Hun går nok ned igjen, slapp av, dere trenger ikke å lage storm i vannglass for noen kilo for mye på en kjendis Det hadde nok vært like mye ramaskrik om hun hadde blitt for tynn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå