Gå til innhold

Flere med spill gale mannfolk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære (som er nydelig på mange måter), er over gjennomsnittet intressert i pc spill. Har han fri en dag har han null problem med å spille i 10timer. Kommer han hjem fra jobb går det ikke mer enn en halv time før han sitter å kjefter og smeller inn i headsettet (han spiller online med en gjeng andre gutter)... Når han står opp om morningen setter han seg rett på pcn å spiller. Han jobber fast så dette går ikke utover jobben hans.. Men som dere skjønner går hvert ett ledige minutt til pc spill. Han har ingen problemer med å gå ifra spillet om vi skal lage mat, reise noe sted osv... men likevell.. good så irriterende at han MÅÅÅ spille så fort han har muligheten.. Flere som kjenner seg igjen eller har en mening om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke en mann men dame.Jeg har spilt poker i flere år.På det verste kunne jeg sitte tre døgn på rad uten søvn.Etter jeg fikk barn har spille galskapen gitt seg litt.men liker fortsatt å spille poker.Vet ikke hva du skal gjøre.men sysn han skal prioritere barna.

Skrevet

xen min var, men mye verre enn din.

Samboeren min spiller også,men jeg spiller også, noe av det samme om samboeren min. men vi spiller ikke før jentungen er i seng eller vi har barnefri hvis fks mormor og morfar vil låne henne og vi ikke har noen planer.

Men vi begrenser det også om kveldene, vi skal ha noen kvelder da vi gjør ting sammen, eller at en av oss får luftet oss litt som fks gå på besøk vil venner/veninner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...