Gå til innhold

FB er noe dritt egentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så mye på facebook og deler ikke så mye av meg selv, men synes det er gått for langt. Har bursdag i dag og fått mange hilsener der fra folk som jeg nesten ikke kjenner lenger, men savner tlf eller en sms var kjekkere før. Trist at ting skal bli så distansert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden de kan skrive på veggen din er det du selv som har lagt de til som venner og må da regne med at man gratulerer med dagen.

Var jo også noe å reagere på.

Skrevet

Var ikke sånt ment, men før FB så fikk man gjerne enn sms eller en tlf fra dem som man kjente. Synes bare det er mer personlig :-)

Hi

Skrevet

kjære vene , meld deg ut av facebook da så slipper du å få hyggelige hilsner på bursdagen din!!

Skrevet

Forstår helt hva du mener. Greit med fb hilsen fra bekjente, men kjedelig når nære venner kun skriver gratulerer på veggen, når man er vant til noe mer personlig.

Skrevet

Helt enig. Fra dem som står enn nær er det kjekkere med en sms eller tlf.

Fikk og melding på facebook på min bursdag fra mange som aldri hadde husket meg om jeg ikke var der

Skrevet

Gratulerer med dagen! Se nå får du hilsen fra noen du aldeles ikke kjenner, på et enda mer upersonlig sted enn facebook. hehe ;) Håper du har en fin dag, på tross av at det ikke kommer så mange smser. Husk at før smsene ringte folk, sendte kort eller kom på døra. Sms er også nytt og ganske usosialt. Prøv å bli god til mer personlige hilsner selv, så kommer det kanskje tilbake til deg til neste bursdag. :)

Skrevet

De som er nære venner og familie ringer jeg alltid til selv.

Var ikke klaging synes bare at det blir veldig upersonlig.

Takk for bursdags hilsen :-)

HI

Skrevet

Syntes det var kosli med lange brev i posten jeg ;)

SAVNER GOOD OLDTIMES

Skrevet

hehee.. akkurat som om en SMS er så personlig da ;)

Jeg husker bursdager som bursdager med de nærmeste. Men etter jeg ble voksen har det gått i SMS og FB etterhvert.....

Hva i huleste er så personlig med SMS????? HAHAHAHAHAHA.... Tragisk, enkelt og greit. "Som det var før(SMS)", er jo kronidiotkommentar. Som det var før, er personlig oppmøte i bursdagsfeiring. SMS, du liksom...... hjelpes.....Unge folk, altså.....

Skrevet

Enig med hi og og mener at selv om sms ikke er så veldig personlig så er det bedre enn meld på fjeseboka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...