Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 blir å deprimert over ho. ho har fire barnebarn til sammen, men ho inkulderer aldri sønnen min vist ho skal gjør noe med de andre. typen ha en sønn fra før av og ho skal alltid ha han og aldri sønnen min. ho er jo like mye farmor til begge. men inkludere aldri sønnen min. jeg blir så deppa og lei. ho gjorde det i dag oxo. så sa jeg ifra til typen min men virker ikke som han bryr seg noe særlig. han kaller jo den sønnen vi har i sammen for det navnet eldste sønnen hans som han har med ei hurpe. det er sårende det oxo. jeg vet hvordan det er og ikke bli behandlet likt av en farmor.. og vil ikke at sønnen min skal ha det sånn.. vi skal ha en til om bare noen få dager. og jeg sa at ho ikke fikk lov til å komme på sykehuset. ho er negativ energi for min del.. sorry måtte få ut litt frustrasjon
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Sønnen din fra tidligere forhold mener du? Da har i så fall gutten allerede enn farmor, og det er ikke mamman til samboeren din. Slik er det dessverre med mine, dine og våre barn, og du kan ikke tvinge mamman til samboeren din til å være noe hun ikke er.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Tror hun må oppklare slektsforholdene her..hun skriver jo begge delene! Biologisk far.el ikke far?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Hvis hun ikke er biologisk farmor,er det ikke noe du kan forlange av henne. Slike ting må komme av seg selv! Det er ikke alltd alle er åpne for det!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 nei har ingen fra før av. sønnen som typen min har fra før av.. hadde ikke forventet at ha hadde inkludert vist jeg hadde en fra før av..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Skjønner ikke av innlegget ditt om hun er biologisk farmor eller ikke jeg, det er faktisk en viss forskjell der selv om jeg synes besteforeldre skal behandle også ste-barnebarna godt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 jeg har ingen fra før av. er ikke så flinkt til å skrive da jeg har dysleksi. alle er ho sine ekte barnebarn. typen min fikk en sønn før vi ble sammen. så fikk vi en sammen men han blir aldri inkludert. håper noen forstår det bedre. som sagt så er det vanskelig for meg og formulere det.. hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Det kan vel kjennes urettferdig..slik favorisering!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke unormalt at far og heller ikke hans familie driver å forskjellsbehandler de stakkars særkullsbarna når felesbarna kommer, uten å tenke på hvordan dette i lengden gir seg utslag for fellesbarna, og også desse barnas rett til å føle seg ønsket og elsket i familien og slekta.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke noe kjekt med favorisering nei, kjenner til det der. Min svigermor har kun "ekte" barnebarn, men våre barn er ikke så verdifulle som de andre barnebarna. Men det har vel sine årsaker i at hun ikke liker meg, for jeg er ikke flink nok med husarbeidet:( Jeg er vistnok lat. Med full jobb, studier og 3 barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå