Gå til innhold

Ødela stellekommoden min :( HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte i fjor en babydan stellekommode i sverige og istad klarte jeg å ødelegge den nederste skinnen, som holder skuffen på plass.

Noen som vet om jeg får kjøpt nye skinner på babyshop og lignende babybutikker eller må jeg til sverige der jeg kjøpte den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tro at alle butikker som fører Babydan kan skaffe deler, uavhengig av om varen er kjøpt der eller ikke.

Jeg fikk hvertfall deler til min Simovogn i en butikk på en helt annen kant av landet enn der jeg kjøpte den.

Evt kan du sikkert finne skinner på Biltema, Clas Ohlson, eller byggvarebutikk.

Skrevet

Biltema, Clas Ohlson, eller byggvarebutikk hadde jeg ikke tenkt på, TUSEN takk :)

Skal ringe div babybutikker i morgen å sjekke hvem som kan skaffe samt sjekke div byggbutikker. Venninnen min sier nemlig det lønner seg å kjøpe brukt stellebord da disse skinnene koster 400 kr stk :/ Tviler sterkt på det altså :) hehe

Skrevet

Skriv eller ring til babycare som selger babydan stellekomoder. De har sansynligvis mulighet til å skaffe en skinne fort og greit. De er jo kjent for å ha ekstra god service.

http://babycare.no/index.cfm?id=326362

Skrevet

Jeg har fått bytta mine skinner på babyshop selv om jeg ikke kjøpte kommoden der:)

Var reklamasjon da:)

Skrevet

kan ikke se at babycare fører babydan :/

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...