Gå til innhold

Erfaringer med at samleie starter fødsel??


Maybeline

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaringer med at samleie starter fødsel? Er på 4 dag over termin og her prøver vi det meste av kjerringråd. hehe....Får sterker kynnere etter sex, men ikke noe som blir til noe mer. Etter en stund forsvinner. Må jeg ha sex flere ganger etter hverandre for å få start på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen egne erfaringer med det- Men kjenner flere som mener det satte ting i gang. Tror man gjerne kan ha sex flere ganger.. Det er jo et stoff i sæden som er det samme som sykehuset bruker for å sette i gang fødsler.. (prosta-etellerannet...) Så dess mer sæd inni der, dess bedre.. Har hørt at det kan være lurt å legge en pute under rumpa så det renner ordentelig inn.. Og la det være inne så lenge som mulig, sikkert lurt å tisse først med andre ord..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd dette med sex for å starte noe, men ikke så inntenst som jeg leste ett sted på mammanett.(Så med andre ord:ingen resultat)

Der sto det morgen og kveld x 3 dager + at du skal ligge med sæden inni over lang tid ;)

 

Så hvis du har energi så er det vel bare til å sette igang :-P Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter nesten 2 uker på overtid forrige gang prøvde vi til slutt dette "kjerringrådet". Og 5-6 timer senere var fødselen i gang. Men det er meget mulig at den hadde startet da uansett.

 

Jeg har også hørt at 3x3 skal hjelpe.. Så hvis du orker, skader det jo ikke. Det blir garantert ikke 3x3 her i gården ;) Da skal jeg iallefall være laaangt på overtid før jeg orker det ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i går,og rett etter gikk slimproppen... Ingen fødsel enda da,men det skjedde i det minste noe ;) Nå er det masse vonde kynnere og nedpress så håååper det skjer noe i dag/natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...