Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Nevn to jente- og guttenavn som er de styggeste du vet om, på ett barn født i 2011! De styggeste jeg vet om er: Svanhild og Gunnvor, Kurt og Bjørnar
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er ikke noen fan av Leander og Adriana. Men navnet skjemmer ingen, og de klarer seg sikkert fint med disse navnene også.. Skal bli artig å se hvor mange som signerer med nick på denne tråden PS: Bjørnar er et stilig navn, synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Cloe... og hun har typisk norsk etternavn som Hansen. Dårlig match!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Kommer ikke på noen stygge navn, men er alltid lite fan av topplisten. Lukas, Leander, Leah og de der, er de jeg er minst fan av for tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Smaken er som baken,men mine favoritter er muligens ikke Aurora og Leander...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 kurt, ole, arild, svein, felix, arvid solfrid, solveig, turid, karianne, hilde, liker heller ikke altfor "flotte" navn slik som martha har sansen for.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 To av hver blir vanskelig, men kommer i øyeblikket på et jentenavn og et guttenavn som er lite fordelaktige. Nese og Harder. Jeg synes bare det blir så veldig feil...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Birger, høres rart ut på engelsk også. Oddrunn er ikke jentefavoritten
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Jente: Svetlana, Bjørg (fint på eldre damer), Tordis, Bjørnhild, Dette er navn jeg aldri kunne brukt på min datter Gutt: Lars, Ulf, Kurt, Frank, Sture, Arne Kunne ikke brukt de heller Hadde ledd litt inni meg om Jeg hadde møtt på en baby nå som het det, passer liksom ikke. Samtidig er jeg opptatt av at navnet jeg velger skal også passe når de er voksne.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Syns ikke Angelica og Cassander er noe særlig til navn...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 Våre skjønne naboer er fra Bosnia, og deres døtre heter Drita og Musa. Synes kanskje ikke det er det fineste jeg har hørt. Nå skal det sies at de het det da de flyttet til Norge, så de vil kanskje vurdere navnebytte etterhvert. Ellers synes jeg alle guttenavn som slutter på -US og -MUS er heslige. Magnus, Marcus, Rasmus osv. Og alle de kjedelige jentenavnene, Emma, Nora, Emilie, Sara, Luna osv.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Johan, Johannes, Jorid(jentenavn), Gørhild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå