Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor er det ikke lov å kjefte og klage litt? Når det stormer som verst i nattetimene, unge som skriker og hyler og vet ikke selv hva h*n vil ha. Ikke smokk, ikke pupp/mat/vann, ikke kos, ikke koseteppet, mamma skal ikke være der og HVERTFALL ikke pappa, men vil fremdeles ikke være alene osv osv. Jeg nekter å tro at dere som har opplevd dette 5-6-7 natta på rad fremdeles tenker "ååååh som jeg elsker ungen min <3 <3 <3". Det gjør ikke jeg når det står på. Men med en gang ungen blir stille og sovner, får jeg så ufattelig vondt i magen for å ha tenkt slike tanker. Ja, tenk, jeg tenker slike tanker. "Forbanna dritunge, se til å sove!!" kan komme ut av munnen min. Jeg skammer meg, men jeg har samtidig full forståelse for at jeg sier det når ungen hyler 4. timen på rad. Er tydeligvis bare jeg som er menneskelig og kan innrømme at jeg er lei til tider, og ønsker at vi ventet med barn...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Nei absolutt ikke! Er alene med datteren min hver dag og er mye sliten.. Blir da ekstra sliten når hun får trassanfall ved f.eks legging. Opplevde et nå nettopp (2 år) ALLE blir slitne innimellom, og tror neppe alle tenker gull og grønne skoger når ungene står der og hyler som verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå