Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #26 Skrevet 9. oktober 2011 Har ingen kallenavn på henne enda siden ho ikke er født, men mamma kalte og kaller meg fortsatt for klumpen (jeg er ikke tjukk )
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #28 Skrevet 9. oktober 2011 Blir som regel klumpen, gullet eller gutten min. Han heter Andreas, sier noen ganger Andreasen når jeg tuller med han.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #29 Skrevet 9. oktober 2011 Panini! Aner ikke hvor det kom fra, hun heter Maria.. Men sånn er det bare blitt! Lille panini
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #30 Skrevet 9. oktober 2011 Bobben - bei eller Bobben, Klompen, gullet og lille terrorist.. Alt ettersom..
missnordheim Skrevet 9. oktober 2011 #32 Skrevet 9. oktober 2011 gullet mitt og lillegull. når han var baby kalte jeg han for lillemoldvarpen min. kanskje ikke så søtt men det var bare i noen få dager. så gikk det over til lillegull og gullet
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #33 Skrevet 9. oktober 2011 Lille vill, tarzan, lille venn, gogutten, bøllefrøet og snusken Han er hyper 24/7, så det går mest i tarzan og lille vill. Men lille venn så og si hver gang jeg snakker til ham og han ikke har knust noe, har han knust noe går det i "Lille vill, ro deg ned!"
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 9. oktober 2011 #34 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har ikke ett fast kallenavn, det varierer veldig fra situasjon til situasjon. Han kan være Turbo 3000, Tøffen, Lille Troll, Tjukken, Gullet (og han kaller meg Gullet, haha!), Vennen, Monster. Stort sett går det i Kian min :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #35 Skrevet 9. oktober 2011 Sier bare go-gutten jeg, hehe. Men må begynne å avvenne meg det, for han er blitt såpass gammel nå at han blir flau av å bli kalt for det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #36 Skrevet 9. oktober 2011 Datteren min heter Anna. Kaller henne annanassen eller nassen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #37 Skrevet 9. oktober 2011 Vennen min eller roramin eller bare rora. Hun heter Aurora:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #38 Skrevet 9. oktober 2011 Har av en eller annen grunn begynt å kalle gutten min for Plompe.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #39 Skrevet 9. oktober 2011 Lille Tutti Frutti Og seff vesla, skatten, gullet og alt det der
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #40 Skrevet 9. oktober 2011 Kaller henne: vennen, snuppa,tullejente, bøllefrø (og da ler hun høyt), tøyseversjoner av navnet hennes, jenta mi osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå