Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Min venninne har lagt inn 260 g, syns det høres litt mye ut, kunne tenkt meg 200 g hvis jeg skulle gjøre det... Er det veldig lite? Jeg vil ha en håndfull.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ville også bare ha 200 men da legen var ferdig ble det 260 i hver fordi han mente det passet best til min kropp. Jeg har nå en håndfull.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 jeg har 225 å synest det er akkurat passe. Ivertfall til min kropp, er bedre de blir litt for små enn for store synest jeg ivertfall. Finest når det ser mest naturligt ut:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg mener å huske at det er 220? Mener hvertfall det fra jeg la det inn for 2 1/2 år siden. Om det ser naturlig ut kommer ann på hvo mye du legger inn, og om du legger over eller under bryst muskelen. Legger du under får du den naturlige overgangen fra huden til silikonbrystet. Legger du inn f.eks 250 over brystmuskelen ser dette mer ut, enn om du legger 250 under brystmuskelen (da ligger protesen litt lenger ned under huden). jeg annbefaler å legge det under hvertfall , om du vil at det skal se natulig ut:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 12:49 her igjen. Jeg la inn 260. er 178 høy og ca 60 kg. jeg har en B cup. Når jeg møter nye folk f.eks på stranden er det ingen som ser at det er silikon. det ser helt naturlig ut. Be legen bestemme, de vet hva som ser naturlig ut på din kropp (de sitter med erfaringen).. Si at du vil ha det naturlig jeg la med ett bilde av ei jeg fant på nettet. hun så naturlig ut, hadde små bryst som passet til sin kropp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå