Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hva gjør dere egentlig dere som kutter bleien tvert? Jenta mi våkner som regel litt før oss, og da har hun vunnet å tisse i bleien, så hvordan vi skal få henne på do først vet jeg ikke. Og hva med sofa og tepper? Jeg ser nå at jeg burde la henne slutte med en gang, hun er snart 2,5 og hun har nå i det sisste fått et ikke så fint bleie utslett, og har så vondt av henne når hun har vondt (smører selvføgelig) . Så i dag tenkte jeg, "nei nå må vi slutte med bleien!". Men tingen er at hun har fått en lillebror som nå er noen uker, og han bruker jo bleier selvfølgelig, så hvordan det kan bli er umulig å si Er det ikke så lurt å prøve å slutte enda siden han er så ny? Tips til dette med sofa og tepper ivertfall? Tepper kan man jo ta bort, men sofa? Hmmm
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Er hun klar da?? Hvis ikke så er det lite vits å ta vekk bleien selv om hun har bleieutslett.... Jeg hadde nok ventet litt siden hun har en babybror med mindre hun er kjempe klar for å slutte =) Men hvis du likevel vil at hun skal slutte er det bare å snakke med henne, ta henne på do mange ganger pr dag og mase på henne ellers (med dogåing)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 Nja, vet ikke om hun er klar enda. Noen ganger vil hun ikke, mens andre ganger (som i dag) vil hun sitte helt av seg selv på potta, men det kom ikke noe tiss da, bare 2 dråper, lurer på om hun holdt igjen På do med doring vil hun ikke lenger, det var morro ei stund, helt til hun ble redd fordi det lå en snus neddi der fra samboer, hehe. Neida, hun ble lei doringen før det Hun er 2,5 om ikke lenge og vet godt at det er vanlig å gå på do. Men vil hun noen gang ville helt av seg selv da? Hva om vi venter på noe som alldri kommer ? Hun er nemlig veldig bestemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå